For to år siden prøvde jeg en Tudor Advisor på Kreta, syntes mekanisk alarm kunne være en morsom komplikasjon, men også at prisen var for høy. I vår ble jeg minnet på denne når @GrimReaper dro den frem fra glemselen, la inn et søk på C24, og for tre uker siden dukket den opp ny til litt over 23 k inkl. frakt hos https://collectorstime.com. God kommunikasjon med selger, betaling med bankoverføring, og klokken ble sendt med FedEx samme dag kjøpesummen var overført.
Førsteinntrykket er veldig bra. Det er den største klokken jeg har, 42 mm i diameter og 13,5 mm tykk, men med ganske krumme lugs synes jeg den ligger godt på håndleddet. Alarmen kan ikke akkurat vekke de døde, men nok lyd og vibrasjon til å vekke meg etter en siesta.
 Indre og ytre del av skiven bytter på å være lysest/mørkest avhengig av lyset.
Førsteinntrykket er veldig bra. Det er den største klokken jeg har, 42 mm i diameter og 13,5 mm tykk, men med ganske krumme lugs synes jeg den ligger godt på håndleddet. Alarmen kan ikke akkurat vekke de døde, men nok lyd og vibrasjon til å vekke meg etter en siesta.
 Indre og ytre del av skiven bytter på å være lysest/mørkest avhengig av lyset.
Redigert: