Zenith har kommet opp i et par andre tråder så tenkte det kunne vært gøy med en egen tråd. Zeniths nye CEO Jean-Frédéric Dufour blir intervjuet i watchtime.com 4. januar (lenke her: http://www.watchtime.com/2010/01/the-new-man-zenith-ceo-jean-frederic-dufour-2/)
Her lover han å introdusere 30 nye "items" (regner med det betyr modeller).
Han forteller også at Zenith kommer til å satse på diamtere mellom 40-42 mm og designmessig: "Zenith plans to put contemporary interpretations of classical designs in the foreground. In this way, we aim to also win back target groups that we’ve lost in past years".
Må si jeg gleder meg som en unge til å se dette satt ut i praksis da jeg lenge har ønsket meg et El-primero verk men har vært ganske misfornøyd med hvordan zenith har pakket inn sine flotte ur.
Er det noen som har peiling på når vi kan se en ny kolleksjon?
Her lover han å introdusere 30 nye "items" (regner med det betyr modeller).
Han forteller også at Zenith kommer til å satse på diamtere mellom 40-42 mm og designmessig: "Zenith plans to put contemporary interpretations of classical designs in the foreground. In this way, we aim to also win back target groups that we’ve lost in past years".
Må si jeg gleder meg som en unge til å se dette satt ut i praksis da jeg lenge har ønsket meg et El-primero verk men har vært ganske misfornøyd med hvordan zenith har pakket inn sine flotte ur.
Er det noen som har peiling på når vi kan se en ny kolleksjon?