Solgt NY Rolex Daytona 116500 hvit

Medlem
26. mars 2014
Merke, modell og år: 2017 Rolex Daytona 116500 hvit

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Ny

Dokumentasjon og historikk: Levert fra Lervik forrige uke. All dokumentasjon medfølger

Øvrig informasjon:
Etter 1,5 år på venteliste hos Lervik fikk jeg endelig min nye Daytona i hus rett før helgen! Den er like fantastisk som jeg hadde håpet. Uten tvil fineste klokken jeg har hatt i mitt eie.

Men jeg har nylig sluttet i jobben, blitt grunder og setter nå alle sparepenger i eget selskap. Jeg vet jeg med høy sannsynlighet vil trenge å frigjøre mer likviditet en gang på nyåret. Har ikke veldig hastverk med å selge (og definitivt ikke lyst), men ser at det kan være lurt å la klokken gå direkte videre i tilfelle det er noen der ute som synes det er ekstra stas å få den i ny tilstand.

Her får du en splitter ny, ubrukt Ceratona, levert fra norsk forhandler få dager siden. All plast er på, lengden på lenken er aldri justert og leddene har "knirke"-lydene til en ny Rolex.

Sted: Oslo. Kan sende ved forhåndsbetaling.

Pris eller bytteverdi: 145.000,- eller h.b. Jeg vet ca hva disse går for brukt, men vanskelig å vite akkurat hva nivået bør være for en som er ny i eske, så gi gjerne bud.

2017-10-23 12.34.47.jpg
2017-10-23 12.34.36.jpg

Redigert: