Ny Rolex-modell: Deepsea Challenge 39000 ft

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Innlegg
13.016
Sted
Gullkysten
This is sooooo cool, dudes! :cool::cool::cool:

[video=youtube;15uNQ0Tt31k]http://www.youtube.com/watch?v=15uNQ0Tt31k&feature=player_embedded#![/video]

6ed02c95.jpg


Hvem bryr seg om at klokkeboksen vil fylle garasjen og du må ha skjorte strl XXXXXXXl for å få den under cuffen :D ;)
 
Oi ble nesten litt redd der, Gud for en kasse, store dimensjoner på alt der gitt. I min verden er Sea-Dweller og Sub nodate de eneste modellene som ekstisterer. de eldre SDene vel og merke. Denne blir for mye av alt med mindre man er Hulk. Men bortsett fra størrelsen; ja jøss , litt av et ur
 
Har ikke dimensjonene.
Jeg synes det er kult at Rolex gjør sånne ting, at de sender klokker til steder der klokker ikke har noe å gjøre. Nevermind at en ikke-mekanisk Sinn også hadde gjort jobben, det er Rolex som har "patent" på sånne eksepdisjoner ;)

blir sikkert fet på Nato ;) :D
 
Ny dressklokke?

I 2 minutter og 56 sekunder var jeg sikker på at dette var fake, det var det jo ikke. Uff og uff.
 
Kommer vel neppe for salg:confused: den skal jo være med til bunns. man må jo bare elske dette, c`mon, man :cool:
 
Har ikke dimensjonene.
Jeg synes det er kult at Rolex gjør sånne ting, at de sender klokker til steder der klokker ikke har noe å gjøre. Nevermind at en ikke-mekanisk Sinn også hadde gjort jobben, det er Rolex som har "patent" på sånne eksepdisjoner ;)

blir sikkert fet på Nato ;) :D

For all del, helt med på at man skal vise hva man står for. Bare et generelt sukk til megareksien i klokkeverden. Altfor mange ur på 44mm og oppover. Er det nødvendig fra et funksjonelt synspunkt? Svært sjelden skulle jeg tro. Fet på Nato.. haha trenger nok bandolær på den. Jeg kunne hatt den rundt midjen og brukt den som beltespenne. Ok jeg er solgt.
 
Ville aldri kjøpt den selv for å si det sånn, men som konseptur synes jeg det er fett at de gjør det
cheers.gif
 
Kall meg gjerne syk i hodet, men siden denne er purpose built for et spesifikt formål synes jeg dette var utrolig kult.
Ekstra moro at de faktisk slang den på en lenke og stappet den i en normal boks :).
 
Rundt magen? Må jo være perfekt med en rundt hver vrist om sommeren. Slippe vernesko og vite tiden.
 
Lurer på om den kommer på standard oyster.

Men jeg syns det er kult at de gjør slike ting, skaper gjerne litt oppmerksomhet rundt merket.
 
Denne kunne jeg tenkt meg. Ikke for å bruke den så mye, men rett og slett bare for å ha den.

Hadde det ikke vært for at den ble med på ekspedisjonen hadde jeg bare ristet på hodet.

Det kule er at de må trykkteste klokken til max ratings x 1,25... Holy shit!
 
Syns det er kult at Rolex strekker grensene med et skikkelig sportsur, og ikke bare fokuserer på Clownmaster og den flygende broren.

Som bruksur er det vel ganske ubrukelig - som om det noensinne har betydd noe som helst :rolleyes:
 
Man må jo elske det når Rolex går til røttene og lanserer en eksperimentell klokke. Det var jo sånn legenden om merket begynte.... :)

P7-Deepsea_Challenge-1.jpg


Rimelig heftig size, da, 51mm Ø og nesten 3 cm høy hehe.
 
Overraskende at Rolex kommer med konseptklokke. Nummer 2?

Den er stor. Selvsagt alt for stor. Men til forskjell fra de fleste store klokker så har den jo en funksjonell forklaring på størrelsen! Ikke det at noen har bruk for en slik klokke men som konsept liker jeg den. Megasværtmye!