ny søndag - nytt ur

Medlem
31. jan. 2009
Sted
her og der
akk ja ;) klokka er fin selv om formen er dårligere .....

IMAG0385-1.jpg

IMAG0383-1.jpg

Takker - vi får se om det bare er en flørt eller om det blir ekte kjærlighet: Snuste litt på XXL modellen men endte på XL - tok litt tid å fremskaffe et pent eksemplar. Jeg forstår ikke hvorfor de kuttet denne modellen

Gratulerer! Jeg har tvillingbroren. En aldeles nydelig klokke.. Hvorfor den gikk ut? De kunne definitivt tjent penger på den, ikke alltid like lett å vite.. Kan jeg spørre hva du måtte betale?

Ai...ai.....

Jeg synes ikke Omega har laget tilsvarende pene klokker siden 60-tallet!

Hvorfor lager de ikke flere slike? Og hvorfor i h.... stopper de å produsere Railmaster som ser bra ut??? XXL-utgaven er jo latterlig i forhold til denne.

Uansett - grattis!!!!:grin:

Edit : Skriveleif....eh....skrivefeil

Gratulerer! Jeg har tvillingbroren. En aldeles nydelig klokke.. Hvorfor den gikk ut? De kunne definitivt tjent penger på den, ikke alltid like lett å vite.. Kan jeg spørre hva du måtte betale?

Du kan spørre om prisen ;)......

Men jeg måtte ut av landet for å finne en - så moms og frakt kom selvfølgelig på toppen og gjorde en akseptabel pris litt mindre akseptabel - men det regner jeg med mange her har opplevd.

De er heller ikke lett å finne der, selv om "utlandet" er ekstremt stort. Denne kom med full pakke, alle bokser papirer med mer. Lenke med ekstraledd - som jeg nok ikke kommer til å bruke. Synes denne kler en mørk skinnrem med kontraststing. Tok meg ikke råd til orginalrem fra Omega.

Ellers takk for veldig hyggelige responser :) - den er ikke bare pen men ekstremt presis i gangen - +/- 2 sek pr 24 t litt avhengig av posisjon om natten og aktivitetsnivå om dagen.

Du kan spørre om prisen ;)......

Men jeg måtte ut av landet for å finne en - så moms og frakt kom selvfølgelig på toppen og gjorde en akseptabel pris litt mindre akseptabel - men det regner jeg med mange her har opplevd.

De er heller ikke lett å finne der, selv om "utlandet" er ekstremt stort. Denne kom med full pakke, alle bokser papirer med mer. Lenke med ekstraledd - som jeg nok ikke kommer til å bruke. Synes denne kler en mørk skinnrem med kontraststing. Tok meg ikke råd til orginalrem fra Omega.

Ellers takk for veldig hyggelige responser :) - den er ikke bare pen men ekstremt presis i gangen - +/- 2 sek pr 24 t litt avhengig av posisjon om natten og aktivitetsnivå om dagen.

Gratulerer! 2500-verket går meget presist ja. Jeg er på jakt etter en slik selv, men i 39mm. Har vel innsett at jeg ikke er villig til å betale det en CK 2914 koster, og da må det bli den. Et nydelig ur både i 39 og 42. Er enig i at XXL blir for stort, men den passer for så vidt på en brande som Jeremy Clarkson.