Må ha meg en Seiko automatic diver bare for å roe nervene mine. Fortrinnsvis ute etter en 007 men alle jeg finner på ebay sender ikke til Norge. Hjelp/ tips mottas med stor takk hilsen ubrukelig nettkjøper....
007en er vel brukt og 009 er ikke helt meg , aldri likt Pepsi mer en Colamann. men hva gjør det, nettopp trykket kjøp på Creationwatches.. Gud det var godt. Neste spørsmål, hvordan er leveringstiden Har jeg tid til å sikre meg noen natoremmer før den er i hus ?
007en er vel brukt og 009 er ikke helt meg , aldri likt Pepsi mer en Colamann. men hva gjør det, nettopp trykket kjøp på Creationwatches.. Gud det var godt. Neste spørsmål, hvordan er leveringstiden Har jeg tid til å sikre meg noen natoremmer før den er i hus ?
Han hadde solgt 007 sin før jeg fikk snudd meg om og handlet den, nå kun Pepsien igjen der. Men jeg er lykkelig da abstinensen for en kort stund er stagget. Det er en sykdom dette men gud så godt
Dersom dere vet om noen som har seiko SKX007 eller 009 til salgs ta kontakt på Tlf 41494949