Ny Seiko

Medlem
31. juli 2011
Sted
Sandnes
Må ha meg en Seiko automatic diver bare for å roe nervene mine. Fortrinnsvis ute etter en 007 men alle jeg finner på ebay sender ikke til Norge. Hjelp/ tips mottas med stor takk hilsen ubrukelig nettkjøper....

halleluja

Jeg visste jeg kom til å bli et visere menneske den dagen jeg opprettet profil her inne. Har du handlet fra disse før og isåfall var det en positiv opplevelse?

Jeg har handlet seiko på creationwatches, og det var en 100% god opplevelse:p

Dukker også ganske ofte opp Seiko SKX007 til salgs her på forumet, jeg kjøpte min her.

ligger både skx007 og skx009 til salgs her på forumet nå =)

:)

007en er vel brukt og 009 er ikke helt meg , aldri likt Pepsi :) mer en Colamann. men hva gjør det, nettopp trykket kjøp på Creationwatches.. Gud det var godt. Neste spørsmål, hvordan er leveringstiden :) Har jeg tid til å sikre meg noen natoremmer før den er i hus :)?

007en er vel brukt og 009 er ikke helt meg , aldri likt Pepsi :) mer en Colamann. men hva gjør det, nettopp trykket kjøp på Creationwatches.. Gud det var godt. Neste spørsmål, hvordan er leveringstiden :) Har jeg tid til å sikre meg noen natoremmer før den er i hus :)?

Begge var nye.. Men var vel kun face 2 face i Oslo for salg! Ser nå at det kan bli litt vanskelig ;)

Den ja

Han hadde solgt 007 sin før jeg fikk snudd meg om og handlet den, nå kun Pepsien igjen der. Men jeg er lykkelig da abstinensen for en kort stund er stagget. Det er en sykdom dette men gud så godt :p

Bestiller du Nato-rem fra webshopen her på asylet, ligger de kanskje i postkassen din i morgen :)

Har handlet flere ganger hos cw og stort sett fått klokkene etter 5 arbeidsdager (Bor i Oslo). Men husk å bestille med FedEx-levering.

Høres

bra ut. Gleder meg. Må bare finne meg en intr reim til den er i hus. Forslag mottas med takk. Utrolig hvordan disse rimelige dykkerene til Seiko fascinerer både meg og andre. Må bare få sagt i samme slengen at takt og tone her inne på forumet er til å ta av seg hatten for.

Hjelp

Fikk nettopp 007en min. tralala, kjempekjekt. Men jeg vil ha nato på og jeg kommer jo ikke til pinsene for å ta av gummiremmen som er på den. Hvordan gjør jeg dette, må jeg skjære opp hele remmen ?? Hilsen en med mer vilje enn evne :)

Jeg brukte en skarp kniv og presset inn mellom lugsa. Det fungerte fint for meg, men vet at det er mange som bare klipper opp remmen. Etter at du har satt den på Nato kommer du aldri til å ville ha den tilbake på den stive gummiremmen. For å myke den opp kan du rulle den sammen sette en strikk rundt og legge den i varmt vann.

WTB Seiko Diver SKX007 eller 009

Han hadde solgt 007 sin før jeg fikk snudd meg om og handlet den, nå kun Pepsien igjen der. Men jeg er lykkelig da abstinensen for en kort stund er stagget. Det er en sykdom dette men gud så godt :p

Dersom dere vet om noen som har seiko SKX007 eller 009 til salgs ta kontakt på Tlf 41494949:)