Ny skönhet från Panerai!

Medlem
11. juli 2008
Innlegg
270
Sted
Kalmar
Fick då äntligen min 351 ca 8 månader efter beställning!

Värt varenda dag.....vilken perfektion!

Enkelhet, brun skiva med guldvisare.....perfecto!!

Titan är för lätt säger du?! Inte alls.....den sitter otroligt balanserat på handleden!

a3453510.jpg


893b6a41.jpg


7e3b4d94.jpg
 
føler eg burde ha meg en Panerai, men budsjettet er brukt opp for i år. Lekkert ur ,Gratulerer :D
 
Gratulerer så mye, SB!

Du er mest sannsynlig den første i Norge. Var ikke du en av de første med 312 også? :D

Hvordan er vekten i forhold til en 312? En fantastisk kombinasjon med den brune skiva og gullhendene. :)
 
Jeg er redd for at denne fortsatt ikke er i Norge (med mindre Bjerke har den i safen et eller annet sted):D

Sven Bertil har flyttet tilbake til moderlandet...
 
Ok. Hyggelig for Sven Bertil at han har flyttet til Sverige. Klokken er i minste fall innad i "familien" :)
 
Jo det bör vara den första....även

....Om jag inte bor kvar i Norge....så var jag först på lista hos Bjerke på en 351, men mig veterligen har dom inte fått in den ännu....

Man lever och man lär och jag la ut flera krokar direkt efter SIHH 2010.

Jag var dock inte först i Norge med 312...jag var nr 2 efter BRIO menar jag!:)

Nu har jag inte 312 kvar eftersom det kändes overkill när min kärlek tillhörde 351....och 116610....men visst är den lättare, men absolut inte så lätt som 177 var/är....
Den är riktigt balanserad....och väger uppskattningsvis ca samma som 116610.
 
Grattis med en elegant og cool PAM!
Ikke nok med en perfekt dial, men jeg har veldig sans for reimen i sort og hvit søm.

Flotte bilder!

:D
 
....Om jag inte bor kvar i Norge....så var jag först på lista hos Bjerke på en 351, men mig veterligen har dom inte fått in den ännu....

Man lever och man lär och jag la ut flera krokar direkt efter SIHH 2010.

Jag var dock inte först i Norge med 312...jag var nr 2 efter BRIO menar jag!:) :p:p
Nu har jag inte 312 kvar eftersom det kändes overkill när min kärlek tillhörde 351....och 116610....men visst är den lättare, men absolut inte så lätt som 177 var/är....
Den är riktigt balanserad....och väger uppskattningsvis ca samma som 116610.

Gratulerer Joachim,- helt klart en lekker klokke det der.....Enjoy,- even if it's in titanium... :D:D:D
 
Tack.....

Challe....Titan är ball....bara att inse.... Hur går d förresten med din Panerai?!:)
Är du ute av game:t för tiden?;)

En annan sak.....remmen är icke svart med vit söm.....den är som sug bäst passar en brun skiva- brun!:)