Ny sommerklokke på plass

Medlem
10. sep. 2013
Innlegg
55
Jeg har lenge hatt lyst på et eksemplar av dette merket. Var på utkikk etter en beater som hadde et litt klassisk preg, og etter et par måneder med kikking, endte jeg opp med denne:

OXrbKCk.jpg


oO5PRzf.jpg


DarWj1t.jpg


VCKKwkI.jpg


WFKENGc.jpg


KMK7taJ.jpg


1kjp1JG.jpg


2yGolFK.jpg


0QBZ18l.jpg


Jeg ønsker å bytte ut lenken med en sailcloth strap, så tar i mot tips om hvor en sådan kan skaffes til en rimelig penge.


OPPDATERING: Seilduk med blå søm på plass!
 
Redigert:
Gratulerer, denne var råtøff, og gir meg vibber til den nye Omega Master 300, noe som absolutt ikke er ueffent! Kan jeg spørre om link til kjøpssted, pris og om urverket kan trekkes? :D
 
Gratulerer så mye med tøff sommerklokke.


Ja når det gjelder reim så har en venn sagt at det er Bradystraps som gjelder, har selv ikke fått testet det, men link kan du få læll
Svart
Hvis du ønsker blå så er det her
Blå
 
Gratulerer, denne var råtøff, og gir meg vibber til den nye Omega Master 300, noe som absolutt ikke er ueffent! Kan jeg spørre om link til kjøpssted, pris og om urverket kan trekkes? :D

Jeg kjøpte den på Creationwatches til såvidt under tusenlappen. Liker at de har rask og gratis levering helt til døren, med nøyaktig og presis pakkesporing. Urverket har ikke manuelt opptrekk.
 
Redigert:
Gratulerer så mye med tøff sommerklokke.


Ja når det gjelder reim så har en venn sagt at det er Bradystraps som gjelder, har selv ikke fått testet det, men link kan du få læll
Svart
Hvis du ønsker blå så er det her
Blå

Ok, takker. Da satser jeg på det. Blir vel blå eller svart med blå tråd.