- Medlem
- 24. jan. 2012
Hei, jeg er helt uerfaren når det gjelder Rolex klokker og vurderer nå om jeg skal bruke en del penger på noe jeg har ønsket meg lenge, nemlig en Submariner i stål.
Hva anbefaler dere meg å gjøre?
- Kjøpe ny eller brukt?
- 16610 eller 116610?
- Kjøpe hos forhandler lokalt (Oslo omr.) eller hos Jørgensen som jeg har hørt mye positivt om ? Hvis jeg kjøper via post, får jeg jo ikke samme kjøpsopplevelsen, men hvis jeg sparer noen tusen er ikke det så viktig for meg.
- Hva kan jeg regne med å betale?
- Kjøpe i utlandet ? Hvordan er det med garantier på Rolex?
- Hvor mye koster det å justere lenken hos en urmaker dersom jeg kjøper via post?
Jeg ser primært etter en Sub med sort bezel, men kunne også tenke med en med blå bezel (ikke gull) dersom den finnes brukt. Mener jeg har sett dette på noen bruktbutikker på nett.
Setter pris på alle anbefalinger.
Hva anbefaler dere meg å gjøre?
- Kjøpe ny eller brukt?
- 16610 eller 116610?
- Kjøpe hos forhandler lokalt (Oslo omr.) eller hos Jørgensen som jeg har hørt mye positivt om ? Hvis jeg kjøper via post, får jeg jo ikke samme kjøpsopplevelsen, men hvis jeg sparer noen tusen er ikke det så viktig for meg.
- Hva kan jeg regne med å betale?
- Kjøpe i utlandet ? Hvordan er det med garantier på Rolex?
- Hvor mye koster det å justere lenken hos en urmaker dersom jeg kjøper via post?
Jeg ser primært etter en Sub med sort bezel, men kunne også tenke med en med blå bezel (ikke gull) dersom den finnes brukt. Mener jeg har sett dette på noen bruktbutikker på nett.
Setter pris på alle anbefalinger.