Nye iPad

Medlem
3. aug. 2011
Sted
Lillestrøm
Mange folk som har testet den her? Jeg fikk min igår, så har ikke testet den alt for mye, men fikk fiklet litt med den igår kveld!

Jeg har hatt iPad 1 siden den kom for to år siden, så tenkte det var greit å oppgradere den nå, til fordel for den nye.

Må si første inntrykket er meget godt, helt villt hvor god skjerm det er på den! Det må bare oppleves, og Gud hvor kjapp den er. samt kameraet er ikke så ille det heller.

Genialt og surfe på tidssonen når man har tapatalk HD også

5f222920-f3b9-d855.jpg

Fikk en slik til 30 års dagen av min kjære. Meget fornøyd med den! En av de bedre dingsene faktisk...

Har også oppgradert fra 1ern. Ikke helt sikker på hvorfor, men skjermen har jo mye å si. Ellers er det ikke noe den gamle ikke kan gjøre ;) For min del kom det litt av at familien har annektert min gamle ...

Jeg stod i kø i San Fransisco da den første kom, så jeg måtte bare ta konfigurasjonen jeg fikk, hvilket ble 16GB uten 3G. Denne gangen ble det 3G (4G, puhlease!) og 64GB. Fort å fylle opp med både jobb og moro.

Utover skjermen gleder jeg meg over mer internminne, så slipper jeg å vente på at tabber i Safari refreshes hver gang jeg bytter.

Vel verdt en oppgradering, men strengt tatt ikke noe revolusjon.