Nye Seamaster

Medlem
25. nov. 2009
Innlegg
65
Beklager om dette er tatt opp før, men jeg ser ingen diskusjon rundt den nye Seamasteren:

omega_sm_300_liquid_metal.jpg


Kan ikke si jeg er noen stor fan av det nye designet, synes den ser så rar og klumpete ut...

Noen som vet om denne kommer til å erstatte den gamle eller om den vil bli solgt ved siden av? Hvis den erstatter den som er nå, så lurer jeg på om jeg må forte meg å investere i en SMP...
 
Savner "wave pattern" bakgrunnen jeg da. Blir litt døll med slett bakgrunn? Men men, PO har jo heller ikke bølge mønsteret, og jeg må vel si jeg savner det på min PO, kontra de gamle SMPene. Uansett- smaken er som baken- delt! :)
 
enig mye finere med bølgemønsteret i bakgrunnen
men tenker denne blir fin nok bare man titter lenge nok på den
selv om jeg ikke kan se store forskjellen da:)
 
Har sansen for den blå jeg, selv om jeg også er litt skeptisk til manglende wave pattern på skiven. Men det fungerer jo fint på POen min uten. Nei, dette må jeg nesten se i virkeligheten før jeg dømmer tror jeg :p.
 
Enig i siste nevnte her, er videre ikke de beste bildene å se "forandringene" på de som er i første post her. Så tror nok bare vi får vente til den er mulig å se live, eller på bilder i klokkemagasinene når de kommer med Basel news, så er det litt letter å se;) Men jeg tror det her kan bli bra!
 
Prata med Knut (Lervik) i dag om akkurat dette. I følge hans kilder skal PO chrono komme i slutten av juni. De andre nærmere høsten.