Nyhet! AP mot ? :)

S

Slettet bruker 2146

Guest
Sålde APn till timekeeper och pushade Tore att selge sin JLC till mig, trots att han ikke ville så fick jag igenom köpet :)

bild-3_zpsf6a2a57a.jpg

det blev en Jaeger LeCoultre Master Chronograph, så nästa inköp siktar jag mot en Datejust 41mm med blå skiva, va tror ni om den?

Den ble den ja! Gratulerer,
den passer perfekt under mansjetten på jobben din! Lekkert.
En blå datejust vil komplementere perfekt til sommerdager på stranden etc når alligatorreim er ute. Den passer også til dressen.. Nå skal Audemars på service å bli 100%. Den trenger ikke nye puss, bare en liten touch. Du får den aldri tilbake:) elsker den!

Den ble den ja! Gratulerer,
den passer perfekt under mansjetten på jobben din! Lekkert.
En blå datejust vil komplementere perfekt til sommerdager på stranden etc når alligatorreim er ute. Den passer også til dressen.. Nå skal Audemars på service å bli 100%. Den trenger ikke nye puss, bare en liten touch. Du får den aldri tilbake:) elsker den!

Haha ja kommer köpa en lik en dag! Når jag har budsjett :)
Service å den klokken er uslagbar! Börjar med JLC och en dj :)

Time_keeper og du som kom godt ut av dette spillet.
Synes synd på Tore hvor han sitter nå - nydelige ur som gått til nytt hjem

Time_keeper og du som kom godt ut av dette spillet.
Synes synd på Tore hvor han sitter nå - nydelige ur som gått til nytt hjem

Men det å ha en "sprekkferdig bankkonto" klar for nye investeringer er jo ikke å forakte det heller :)

Sorry for OT..

Gratulerer med flott klokke! Jeg er iallfall veldig glad i min Jaeger - selv om kassestørrelsen på din nok hadde vært mer optimal for meg!

Kos deg med den, og lykke til i DJ-jakten!