Det hadde absolutt vært et fint tilbud. Lettvint å bytte når man sitter med en tungsolgt klokke eller tregt marked.
Men en dårlig deal er bedre en ingen deal når man bare vil bli kvitt noe og noe nytt frister dessuten er det lettvint å slippe prosessen med å forholde seg til skambud, siste pris forespørsler og 1000 spørsmål om ting du allerede har informert om i annonsen. Jeg har dette som hobby og jeg regner ikke med å tjene så mye penger på hobbyen min, så innimellom så tåler jeg et lite tap for å kjøpe meg noe nyttDu får jo tilsvarende dårlig deal av de om markedet er tregt eller klokken er en Hublot. Tross alt butikk og ikke veldedighet de driver med.
Nesten rart de ikke har en brukt/innbytte avdeling allerede. Salg av nytt hadde økt i og med at de som mangler noen kroner på å kjøpe drømmeklokka, hadde nå hatt råd. I tillegg tjent noen kroner på brukt i samme slengen. Win/win
Eller hur! Gillar i tillägg tanken på köpa brukt med garanti och AD servad klocka. Speciellt AP hade jag gärna betalt ett par kroner extra för just detta.