Solgt Nyservet Longines Master Collection l2.648.4

Medlem
30. nov. 2012
***Klokken er solgt***

Jeg har en pen Longines Master Collection l2.648.4 til salgs. Dette er klokken s.grønvold fikk fra et dødsbo og som er omtalt i posten her: http://www.tidssonen.no/forum/start...ollection-fra-d%F8dsbo-ekte-eller-kopi-16693/

Siden jeg over tok den så har den fått litt skikkelig TLC. Den har fått seg en fullstendig service der den ble skrudd fra hverandre av urmaker, den ble pusset på og alle deler som trengte å byttes ble byttet (bla fjær, fjærkasse, clutchhjul, pakninger og krone). Jeg fikk klokken tilbake i slutten av April og har knapt brukt den siden. Kvittering for servicen følger med og det er et års garanti på servicejobben fra urmaker.

Klokken kommer på en blå reim med hvite kontraststing som det er påsatt en original Longines foldespenne på.

Informasjon fra Longines sin web-side om klokken:

Case
Shape: Round
Material: Stainless steel
Glass: Scratch-resistant sapphire crystal
Case back: Transparent case back with sapphire crystal
Dimension: Ø 40.00 mm
Water resistance: Water-resistant to 3 bar
Movement and Functions
Caliber: L607, Self winding mechanical movement beating at 28'800 vibrations per hours and providing 42 hours of power reserve
Function: Hours, minutes, seconds, double date.
Dial and Hands
Color: Silver "barleycorn"
Hours markers: Painted Arabic numerals
Hands: Blued steel hands

Helt ferske bilder av klokken!

klokke-5_zpsfaab679e.jpg

klokke-6_zps1a7dc123.jpg

klokke-7_zpse0dce3dc.jpg

klokke-4_zpsae3e7a6e.jpg

klokke-3_zps6bbae7f5.jpg

Hos Urverket så selges klokken til 13.295 kr. Litt over halvparten av det bør være en fair pris for en nydelig klokke som kommer rett fra service.

Ny pris: 6500 kr

Ta kontakt for en hyggelig klokkeprat om du har noen spørsmål!

Redigert: