Nyttårsforsetter

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
Godt Nytt år Med-sonere.

Hvis noen likt meg er så old-school at de har et nyttårsforsett og trenger litt peptalk eller bare vil dele så ut med det

For egen del er det nå en form for tradisjon å kvitte meg med julekroppen og kjøre en lavkarbo-runde på 8 uker.

Vekta viste på 89.1kg imorges, men 86.6 igår så tsr utgangspunkt i 87.5kg som start. Target er -1kg per uke til 79.5 siste feb.

Klokkerelatert så er det i år subben skal inn.

Drikke mer champagne, teller det som nyttårsforsett? :D

Redigert:
Festen er over og holder forsettet fortsatt...
sFSTeP.jpg

Ingen klokker inn i år, men forhåpentlig en ny R1200GSA til far

Drikke mer, feste mer, røyke mer cigar og kjøpe litt klokker ;) Da skal 2015 forsettene være mulig å gjennomføre!

Hvordan ligger vi ann her?
Regner med at du holder ditt @Anders
@andres og @Thomas84 er jo også ute med gode forsett :)

@Nybben ?

Selv er jeg godt on track med innveiing imorges på 81.4, så rundt 1.5kg ned per uke siden 01.01 - riktignok en hel del vann som gått ut.
BMI er veldig nære normalen på 25.1.

Redigert av en moderator:
Ligger godt ann @adamskater, men har blitt litt lite cigar enda. Har liksom ikke vært de helt høytidlige festene. Men på alle andre områder er jeg innenfor ;)

Ned ca. 10 kg innen sommeren. Ca 2,5 kg er hittil tatt av siden nyttår.
Når sultingen er gjennomført kommer det nok en Speedmaster med den store svarte boksen i hus.

Labert, meget labert så langt. Det er noe med champagne og nattevåking som ikke går ihop. Men takk for påminnelsen, jeg har en flaske Bollinger som ikke ble drukket på nyttårsaften, den drikkes sikkert best på en hverdag bare fordi :D

Hvordan ligger vi ann her?
@andres og @Thomas84 er jo også ute med gode forsett :)

@Nybben ?

Selv er jeg godt on track med innveiing imorges på 81.4, så rundt 1.5kg ned per uke siden 01.01 - riktignok en hel del vann som gått ut.
BMI er veldig nære normalen på 25.1.

Joda.... Det går nedover med vekten og oppover på klokkefronten....:)

Har tatt av 2 kg med ribbefett og plutselig anskaffet en 16610.... Den var ikke helt planlagt...:mrgreen: