Nytt familiemedlem :)

J

jayeff

Guest
Var hos AD i dag og fikk klokken jeg har ventet på i litt over én måned nå :)

Tar en liten "unboxing"-tråd for å feire nyervervelsen :D

Ingen premie for å gjette hvilket klokkemerke det er snakk om...
DSC_0003-1.jpg

DSC_0004-1.jpg

Surprise, surprise!
DSC_0006-1.jpg

Og modellen er...
DSC_0007-1.jpg

En av de fineste klokkeeskene jeg vet om :)
DSC_0008-1.jpg

Hvilken submariner skjuler seg under dekket?
DSC_0009.jpg

En 14060M
DSC_0010-1.jpg

Vakker :)
DSC_0011-1.jpg

DSC_0012-1.jpg

DSC_0013.jpg

Storebror GMT kom for å hilse på det nyeste medlemmet i familien
DSC_0014-1.jpg

Og en wristshot til slutt
DSC_0015.jpg

Jeg er ingen Bullit når det kommer til fotografering, men jeg gjør så godt jeg kan :)

Gratulerer med en nydelig klassiker ;)

Du har jammen meg bygget en svært respektable samling på kort tid nå. Man kan ikke annet enn å være misunnelig :p

wow. nok et nydelig tilskudd til en knallsamling! nå er det vel snart på tide med en "min samling" tråd i galleriet slik at vi kan få nyte hele familien på ett brett :)

Gratulerer. Og jeg likte bildene også jeg

Jon

wow. nok et nydelig tilskudd til en knallsamling! nå er det vel snart på tide med en "min samling" tråd i galleriet slik at vi kan få nyte hele familien på ett brett :)

Samlingen blir publisert når jeg har fått inn de to-tre siste klokkene :)

Takk for alle gratulasjoner :D

Dette begynner å bli bra, når kommer Deep Sea og Daytona?

Utrolig lekker SUB, men hadde nok valgt en annen klokke når jeg har GMT`n, men det er meg med min slunkne lommebok.

Dette begynner å bli bra, når kommer Deep Sea og Daytona?

Utrolig lekker SUB, men hadde nok valgt en annen klokke når jeg har GMT`n, men det er meg med min slunkne lommebok.

Deep Sea er aktuell, men ikke enda. Daytona er ikke min "cup of tea", så den kommer nok ikke til min samling.

Sub´en ble innkjøpt før GMT´en, men hadde lang leveringstid. Jeg føler at de utfyller hverandre, da
Sub´en er litt enklere og renere i designet, mens GMT´en har et litt tøffere utseende :)

uff, Deep Sea er så altfor fin, planene var å kjøpe en, men økonomisjefen nekter meg!

Sånn nok snakk, PM sendt på den Deep Sea`n som er her på forumet...

Gulp! Men uansett er rå samling du begyner å få deg! Får bli med på GTG i Oslo også en gang. Må vel dog betale overvekt på flyet.

Gratulerer med nyervervelsen jayeff.... nydelig klokke. Tipper storerbror GMTII ble fornøyd med å få en lillebror...

Sånn nok snakk, PM sendt på den Deep Sea`n som er her på forumet...

Gulp! Men uansett er rå samling du begyner å få deg! Får bli med på GTG i Oslo også en gang. Må vel dog betale overvekt på flyet.

Hehe... Go for it! ;)

Selv er jeg i forhandlinger om en 116234, alternativt har jeg fått en god pris på den nye Exploreren, samt muligheten til å kjøpe en brukt Milgauss til en svært bra pris :) What to do? What to do?

Da jeg flyr så sjelden som mulig, så blir det nok en verditransport langs våre flotte fjellveier ;)

Milgauss!!! Lett, barsk og fin på en gang. Samtidig som den ikke er på annenhver arm. Også kult å ha en klokke som er lagd for lab-rottene og ikke dykkerne.

Stort GRATTIS med ny flott Rolex, jayeff!
:D

Det går sannelig unna i "kjøpe-klokke-svingene" dine, må sies!
Kjør hardt - kjør stil!

:cool:

Milgauss!!! Lett, barsk og fin på en gang. Samtidig som den ikke er på annenhver arm. Også kult å ha en klokke som er lagd for lab-rottene og ikke dykkerne.

Ja, det hadde vært kult med en klokke som ikke "alle" har :)