Nytt medlem i samlingen!

Medlem
11. okt. 2009
Sted
Oslo
Da fikk jeg, til tross mot all fornuft, enda et nytt medlem i samlingen - nemlig denne verstingen:

vioac2.jpg

Nå må jeg begynne å rotere litt her, for samlingen består i tillegg av:

Audemars Piguet Royal Oak Offshore Navy
Suunto Elementum Ventus
Suunto X-Lander
Kyboe Giant 55

Er forøvrig ute etter noe jeg kan bruke til røft bruk - som ikke er så alt for dyrt. Har sett på Tag Heuer Formula 1 Calibre S med gummirem, men er ikke helt sikker på om jeg skal gå for den. Alternativt en Citizen Diver-utgave? Noen forslag?

Utrolig lekkert! Gratulerer!!!

Dette er vel abslutt en klokke du kan ha med på røffe ting?

Det gikk fort, klokken 12.40 i dag postet du dette:
Hva ble dette uret solgt for?

Er på utkikk etter en Deepsea og usikker på hva jeg må ut med...

Og 23 minutter senere har du kjøpt en! Hva skjedde?

Og - gratulerer med en fet klokke!

Takk for det :)

Kan jo alltids bruke det til det meste, men når jeg skal virkelig ut og herje så kunne jeg tenke meg noe mindre dyrt.

Lurer faktisk på å kjøpe meg en Citizen Aqualand eller lignende for skikkelig røffe anledninger :)

Det gikk fort, klokken 12.40 i dag postet du dette:

Og 23 minutter senere har du kjøpt en! Hva skjedde?

Og - gratulerer med en fet klokke!

Kom over et på eBay som jeg valgte å smelle til på - etter å ha sondert litt rundt på Finn.no der det var svært få til salgs. Er så heldig at jeg bor i USA pr. dags dato så prisene er svært så hyggelige.

Røff den der altså.. Tror du kan si til deg selv at du ble litt mer mann nå!

Gratulerer med en flott klokke. Det er noe med det bildet du har postet, mener å ha sett det bilde en annen plass. Husker bare ikke hvor... :confused:

Gratulerer med en flott klokke. Det er noe med det bildet du har postet, mener å ha sett det bilde en annen plass. Husker bare ikke hvor... :confused:

Det er en seller på bukta som selger mye high-end klokker som fotograferer alle klokkene han selger med nøyaktig samme bakgrunnen som på dette bildet.

Grattis med deepsea Maggi. Obligatoriske wristshots i egen tråd er et must :D:D:D