Nytt medlem, ny klokke!

Medlem
18. juli 2012
Sted
Oslo
Hei alle sammen!

Da har jeg endelig blitt medlem her etter en periode som ivrig leser. Er veldig interessert i urverk og da spesielt i merker som; Hublot, IWC & Audemars etc.. Disse er uheldigvis utenfor min prisklasse da jeg nettopp er nyutdannet og ikke har mulighet/hjerte til å blåse den slags summer(enda).

Har nylig gått til innkjøp av en Seiko Sportura ska511p2 og venter på å få den levert. Men jeg er fortsatt i tenkeboksen ang enda en. Ser for meg en i prisklassen rundt 5000,- med sveitsisk ETA urverk. Jeg vil også gjerne at det skal være en dykkerklokke e.l.

Noen som har noen gode råd? Setter pris på alt av tilbakemeldinger!

Hei alle sammen!

Da har jeg endelig blitt medlem her etter en periode som ivrig leser. Er veldig interessert i urverk og da spesielt i merker som; Hublot, IWC & Audemars etc.. Disse er uheldigvis utenfor min prisklasse da jeg nettopp er nyutdannet og ikke har mulighet/hjerte til å blåse den slags summer(enda).

Har nylig gått til innkjøp av en Seiko Sportura ska511p2 og venter på å få den levert. Men jeg er fortsatt i tenkeboksen ang enda en. Ser for meg en i prisklassen rundt 5000,- med sveitsisk ETA urverk. Jeg vil også gjerne at det skal være en dykkerklokke e.l.

Noen som har noen gode råd? Setter pris på alt av tilbakemeldinger!

Dykkerklokke i 5000kr klassen. Kjøp heller en Seiko dykker. Buy Watch Online, Seiko watches Casio Citizen Watch Mens Chronograph Automatic Diver Kinetic Eco Perpetual Calendar Aqualand Premier Arctura Sportura Protrek g shock Promaster Womens Watches

Hei og velkommen!

Det finnes en masse fine ur i den prisklassen, men før noen råder deg til å spare enda en stund for deretter å kjøpe deg Omega, Rolex eller det som verre er, så kan du ta en kikk på denne fra Steinhart.

Litt utenom det vanlige, ETA-verk og ellers hva man bør forvente i denne prisklassen.

Lykke til med jakten!

Damasko har også mye bra rett over fem lapper. Da36 som jeg har hatt er jo en fantastisk sak til prisen.