Hei alle sammen. Etter å ha lurket her inne på forumet en stund, og merket at klokke galskapen gradvis har tatt overhånd, så var det på tide å "verve" seg. Som mange andre så hadde jeg et avslappet forhold til klokker, 250 kroners klokka gjorde jobben den, det var innstillingen. MEN...litt tid her inne sørget for at 250 kroners klokka ble en heller stusselig affære å ha på hånda. Faktisk så ille at jeg lot min sønn på 6år få den...sikkert mer gøy for han Jakten på den første klokka startet...og etter MYE browsing her på forumet så endte jeg på creationwatches sin side. Hadde 3 krav til klokka; ikke for dyr( da man gjerne må ta og føle litt på dette nye fenomenet før fornuften forsvinner), automatisk så klart, og et forlokkende utseende. Endte på en Seiko snzh53...synes det var en visuelt sett ei flott klokke, og leste endel omtaler rundt omkring at dette var mye for pengene. Så på lørdag så ble den bestilt, og nå sitter den på flyet til Norge Har faktisk ikke hatt denne barnslige gleden siden jeg prøvekjørte en M3 for noen år tilbake...og den følelsen pga ei "billig" klokke planer for de neste klokkekjøpene begynner å demre i mitt hode allerede...en Seiko Alpinist står høyt på listen, fantastisk flott sak.
Seiko skx er vel nesten obligatorisk, og så er den jo veldig anvendelig ser jeg. En Breitling Super ocean ligger å lurker i teten den også, men akkurat den må det nok opprettes et klokkefond for å kunne finansiere(så klokkefond opprettet). Nåja, nok snikk snakk...neste tråd blir vel i den svært spennende unboxing tråden om noen få dager
mvh bavarianking
Seiko skx er vel nesten obligatorisk, og så er den jo veldig anvendelig ser jeg. En Breitling Super ocean ligger å lurker i teten den også, men akkurat den må det nok opprettes et klokkefond for å kunne finansiere(så klokkefond opprettet). Nåja, nok snikk snakk...neste tråd blir vel i den svært spennende unboxing tråden om noen få dager
mvh bavarianking