Nå er jeg tett ved å kunne montere visere! Jeg trenger råd til dette! Skal jeg beholde de nye viserne som de er, eller skal jeg gjøre noe for å få dem mørkere? Jeg kunne skaffe noen gamle visere også... Si din mening!
Du har en 31-serie og slik jeg forstår det en transitional? Er det denne du viste meg i butikken din?
Uansett: Transitional (1968-1970) er en takknemelig periode, da kombinasjonen av nytt og gammelt var/er legitimt. Viserne har blitt byttet ut, men slik jeg ser det betyr det ikke noe kosmetisk, da dagens Speedy-visere er identiske med de som kom originalt i denne perioden. "Problemet" blir patina-en. Det å jukse med patinaen, vel... Jeg er litt to-delt der. Personlig liker jeg heller "ærligheten" ved at de er originale og ikke steikt på 220 grader på kjøkkenet.
Bezel med "dot under 90" er også helt legitimt i denne perioden, så denne er det heller ikke problematisk å beholde slik jeg ser det. Jeg hadde vært litt skeptisk hvis du hadde kommet med en transitional 861 med pre-moon bezel, selv om det sikkert skjedde, gitt hvordan disse klokkene ble satt sammen.