Nytt ur

adio

Støttemedlem
Medlem
24. des. 2009
Sted
Bergen
Endelig var dagen kommet. Etter å ha ventet i evigheter, noen vil kanskje påstå "umulig" lenge, så var nye babyen ankommet.

Etter å ha kranglet med postmannen på tlf, bøyde han seg endelig og kom dit JEG var og leverte.

Men nok skriverier, la meg få vise med bilder hva det er jeg er har valgt denne gang:

;)

18082011261.jpg

Faen, jeg må løpe!! Men det er ganske enkelt å finne ut hva det er for de som vil ;)

Din luremus. Tror dette er den 16. luremustråden. Kan det være noe fra 80-tallet mon tro? Jeg har 0 peiling...

Luremuseri? What?? Her har jeg vært ute i seriøse ærender, jeg kan nevne i fleng.. Bare ikke spør meg.

Jeg må fortsette, kan ikke krangle med forståsegpåere! Dere er sikkert fra østlandet også tenker jeg?? Jaja, velvel, la gå!

Så da er bomben ute, men hvilken kan det være??

18082011262-1.jpg

IMG_0118.jpg

Haha, dere er så lettlurte. Her er min -nesten- nye Sector Yachtimer. Trengte en solid beater som passer inn i de maritime miljø. Meget fornøyd med denne faktisk, passer perfekt.

Men se! Hva skjer?????

IMG_0120.jpg

Hmmmmmmmmm????

IMG_0123.jpg

16800 fra 85.. Jaktet på en fra 86, men når Braanaas sin fra 85 med chronometre sertifikat dukket opp så var det ganske enkelt å si I do :)

Min første Rolex, og sålangt er jeg enig med alle som sier at Sub er definitivt den beste allrounderen!!

Haha, jeg turte ikke å si noe når jeg så Sector'en ;)

Well played sir, well played!

Fin klokke, og er på utkikk etter noe fra omtrent samme periode selv :)

Haha.. Sectoren er kjekk å ha de gangene jeg absolutt ikke ønsker å være redd for hva som er på armen. Men er ute etter å erstatte den dog..

Interessant unboxing. Irriterende, men interessant...

Grattis :) Få noen nærbilder da!

Veldig bra. Lurte på hvem som sendte en sector i et rolex etui.

Gratulerer så mye.

Gratulerer med klokke og luretråd fra helvete;) Kunne tenkt meg en Rolex fra 85 jeg da men, hadde passa midt i blinken:)

Har sansen for lureri jeg...

Dette er INGEN luremus! Det ville det dog vært hvis billedserien stoppet med Sectoren...
Her ble jo varene levert...
Gratulerer. Veldig nysgjerrig på disse doble (og triple) null - seriene til rolex sub.