* Og no med Di-modell Chronissimo-reim * Archimede 42mm pilot på brun lær-Nato

bep

Medlem
18. okt. 2012
Archimede pilot, kjøpt rimeleg her på TS.

Den kom på ei svart skinnreim som eg vel ikkje fekk full tenning på. Men det er jo lett å fikse: Bestilte ei mørk brun vintage Nato lærreim her på TS Webshop og vips - ei heilt ny klokke.

Fekk auge på denne reima etter at bestillinga var sendt avgårde:

Di-Modell CHRONISSIMO Pilot Watch Strap in BLACK

Og denne ser jo griselekker ut, men i mellomtida så er dette heilt rett:

archimede-pilot-0091.jpg

archimede-pilot-0093.jpg

Redigert:
Knall combo!

Har sagt det før og sier det igjen, de Archimede Pilot-klokkene er kanskje de beste kjøpene i klassen! :)

EDIT: Chronoshop.no, som tilfeldigvis også er norsk AD for Archimede, selger faktisk Di-Modell remmen. Se bare her. :)

Knall combo!

Har sagt det før og sier det igjen, de Archimede Pilot-klokkene er kanskje de beste kjøpene i klassen! :)

EDIT: Chronoshop.no, som tilfeldigvis også er norsk AD for Archimede, selger faktisk Di-Modell remmen. Se bare her. :)

Ad Chronoshop.no: Eg trykte "bestill" på denne reima (tenker: Fair pris, ikkje mykje dyrare enn innmomsa frå utlandet), kjem til sluttsida der det står: "Leveringstid 10-14 dager".

Bummer.

Så eg sender ein mail til Chronoshop.

Får svar tilbake dagen etter med "eg meiner vi har denne på lager ... skal sjekke".

Ingen respons fire dagar seinare. Får inntrykk av at dette er ein deltidsgeskjeft for 1 kar (ikkje noko i vegen med det) og at ein ikkje kan vente topp (rask) service.

Ad Chronoshop.no: Eg trykte "bestill" på denne reima (tenker: Fair pris, ikkje mykje dyrare enn innmomsa frå utlandet), kjem til sluttsida der det står: "Leveringstid 10-14 dager".

Bummer.

Så eg sender ein mail til Chronoshop.

Får svar tilbake dagen etter med "eg meiner vi har denne på lager ... skal sjekke".

Ingen respons fire dagar seinare. Får inntrykk av at dette er ein deltidsgeskjeft for 1 kar (ikkje noko i vegen med det) og at ein ikkje kan vente topp (rask) service.
Fekk tilbakemelding til slutt, var visst sjukdom i firmaet - reima skal vere på lager.

Og no med Di-modell Chronissimo-reim

Og no med Di-modell Chronissimo-reim.

Chronissimo

Merk: Denne reima skal også vere å få tak i i ein kortare variant, som sikkert hadde vore meir rett for meg, som ikkje akkurat har tømmerhoggarhandledd.

Eg har hatt denne reima på sidan påske, kvar dag, i dusjen og i bassenget. Held seg fint.

imgp5365.jpg

imgp5366.jpg

imgp5370.jpg

imgp5356.jpg