Ok, jeg er lett påvirkelig...

Medlem
9. mars 2011
Sted
Oslo
Etter å ha sett stadig flere pakke ut denne var det endelig min tur...
Selv om det går inflasjon i denne klokken klarte jeg ikke å la være når anledningen bød seg. :roll:

IMAG0164.jpg

Zuluen jeg bestilte ankom samtidig, så timingen er det ikke noe å si på!

IMAG0165.jpg

Er veldig godt fornøyd, og kvalitetsfølelsen er mye høyere enn forventet! Tror denne vil bli mye brukt i tiden fremover!

Gratulerer med en Monster. Kanskje dette er en fin julegave til en bror som ikke kunne brydd seg mindre om klokker.

Gratulerer med tøff Monster :) Sitter med nøyaktig samme komboen på armen nå, er kjempe fornøyd :)

Gratulerer med nærmest obligatorisk OM! Fint å se at det ikke bare er jeg som er lettpåvirkelig. Første gang jeg så den hatet jeg den, og nå merker jeg at jeg virkelig trenger en selv.

Gratulerer med nærmest obligatorisk OM! Fint å se at det ikke bare er jeg som er lettpåvirkelig. Første gang jeg så den hatet jeg den, og nå merker jeg at jeg virkelig trenger en selv.

Hadde bare påvirkningen holdt seg i denne prisklassen hadde det enda vært greit. Problemet er at jeg også "trenger" en 16610LV, PAM 111, IWC Pilot Chrono, osv. osv.

Fra spøk til alvor! Nå har jeg brukt klokken en kveld og en formiddag, og jeg må si at jeg liker førsteinntrykket... Den ene tingen som skuffer meg er finishen på skiven, eller nærmere bestemt på ringen med minuttmarkeringene rundt skiven. Denne se billig ut og tilpassingene rundt timesmarkeringene som er festet på skiven er dårlig. Dette er noe jeg ikke har lagt merke til på bilder, men i det virkelige liv syntes det ganske godt!

Uansett, takk for hyggelige gratulasjoner, og jeg har ingen betenkeligheter med å anbefale denne klokken til andre!

Gratulerer

og det både med denne og de andre urene du ramser opp... sånn på forhånd altså :)

gratulerer med nytt.
ser at fotograferingen tar seg opp. snart på høyde med meg jo.:p