Om klokker på en blog

Så MariusT du som er på øya: Hvis du ser en jente i vestdelen av London som står og stirrer på klokka si så er det bare Caroline Sandlin som lurer på hva klokka kan være når den Analoge klokken sier 8:30.

Det skremmende er at jeg tror jeg har vært innom denne bloggen før. Kan tyde på at hun på andre områder også er såpass velformulert at folk finner det fasinerende.

Kjenner jeg blir inspirert av dette. Vurderer sterkt å skrive et lite sammendrag av NURK møte i kveld utelukkende med bruk av samme språk.:D

Det framkommer av kommentarfeltet at ikke bare kan hun ikke klokka. Men klokka er ikke en ekte casio. Hun har kjøpt en designkopi av en digitalcasio... Det blir nesten ikke morsommere enn det.

Jeg får litt vibber fra den gamle dagbladet reklamen:D "......... og så syntes jeg det er så dumt med krig og fred og sånn"

Fantastisk - men vi bør være veldig glad for at bloggerne ikke liker vintage klokker bedre enn de gjør. Hvem vet hva klokkene hadde kostet om verdens bimboer hadde følt at de "trengte" en 5513?
:D

Fantastisk - men vi bør være veldig glad for at bloggerne ikke liker vintage klokker bedre enn de gjør. Hvem vet hva klokkene hadde kostet om verdens bimboer hadde følt at de "trengte" en 5513?
:D

Godt poeng! Hahaha. Til trådstarter - takk for at du delte dette, gjorde dagen enda et hakk lysere :)

genialt! litt av et funn.

Men jeg er ikke overraska. En av mine nye venninner fant ut at jeg likte klokker, og begynte umiddelbart å snakke om digitale casioklokker, fordi det var visst kult blant ungjenter for tida.