Solgt Omega 2254.50

Medlem
15. des. 2012
Selger en Omega 2254.50.

Klokka er fra 2008 og har Omega-kloden på baksiden av klokka noe som bare finnes på modellene fra de siste produksjonsårene. På baksiden kan man også se at den røde prikken fra Omega er intakt. Den beviser at klokka aldri har vært åpnet. Dermed har klokka heller ikke hatt service. Det skulle nok heller ikke være nødvendig med det første. Sist gang jeg målte klokkas nøyaktighet lå den ganske presist på +1 sekund per døgn og gangreserven var også god.

Jeg vil si at klokka er i spesielt god stand. Det finnes vel små bruksmerker(2-3 stykker), men ingenting skjemmende. Det største merket kan sees på det første bilde, på bezelen over 0 i 20. (NB: det er ikke noe svart merke på baksiden av klokken slik det ser ut som i bilde nr. 2). Jeg vil understreke at dette er en klokke i veldig god stand, men man skylder jo å gjøre oppmerksom på det som skulle være av "skavanker"

Sertifikater stammer fra AD i Singapore. Klokken kommer med helt ny boks, eller den gamle originale. Begge er av samme type. Det er mange ekstra ledd til lenka. Et halv-ledd står på lenka.

Pris: 16 500

Klokka er i Kristiansand

Redigert: