Lufter for salg eller bytte en sjelden modell fra Aqua Terra serien, ref. 2830.30.37. Denne er ikke lenger i produksjon og klokken antas å være fra 2006. Denne har sunburst-skive, det vil si skiven skifter farge etter hvordan lyset treffer skiven. Prøvd å få frem dette på siste bildet.
Full service gjort av tidligere eier i 2014, dokumentasjon foreligger (se bilder). Ikke boks og papirer, men servicedokumentasjon bekrefter autentisitet. Klokken er så og si i mint tilstand når det gjelder kassen, ytterst få hairlines. Omega-spennen derimot har litt hairlines, men dette er den mest naturlige plassen å få det.
Går innenfor COSC, ca 2-3 sekunder avvik pr døgn og har god gangreserve. Urverket er calibre 2500, som er et Omega 1120 verk med co-axial escapement, som igjen er et modifisert ETA 2892-A2 verk. Det er med andre ord en arbeidshest av et verk. Rotoren er dekorert pent, og har høy finish. Dette sees på ene bildet. Følger med to remmer. En i honningbrun og en i mørkere farve. Diameter er 39,2 mm og bærer fint. Perfekt tilstedeværelse på mine 17,5 cm håndledd, så da vil jeg tro den passer alle.
Bilder(alle bilder er tatt i dag, under en time siden):
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG] Det oppe ved 150/500 ft er kun noe støv, ikke riper.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG] Byttede deler fra service. Krone og andre slitedeler.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Etter nesten 10 år, har denne fremdeles brukbar lume. Kult i mørket
Pris: 25,5' - av bytter: kom med forslag.
F2F Trondheim og omegn ellers sendes klokken med Posten over hele landet.
Har en rekke good guy referanser i good-guy tråden.
Kontakt på PM.
Takk for titten.
Full service gjort av tidligere eier i 2014, dokumentasjon foreligger (se bilder). Ikke boks og papirer, men servicedokumentasjon bekrefter autentisitet. Klokken er så og si i mint tilstand når det gjelder kassen, ytterst få hairlines. Omega-spennen derimot har litt hairlines, men dette er den mest naturlige plassen å få det.
Går innenfor COSC, ca 2-3 sekunder avvik pr døgn og har god gangreserve. Urverket er calibre 2500, som er et Omega 1120 verk med co-axial escapement, som igjen er et modifisert ETA 2892-A2 verk. Det er med andre ord en arbeidshest av et verk. Rotoren er dekorert pent, og har høy finish. Dette sees på ene bildet. Følger med to remmer. En i honningbrun og en i mørkere farve. Diameter er 39,2 mm og bærer fint. Perfekt tilstedeværelse på mine 17,5 cm håndledd, så da vil jeg tro den passer alle.
Bilder(alle bilder er tatt i dag, under en time siden):
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG] Det oppe ved 150/500 ft er kun noe støv, ikke riper.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG] Byttede deler fra service. Krone og andre slitedeler.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Etter nesten 10 år, har denne fremdeles brukbar lume. Kult i mørket
Pris: 25,5' - av bytter: kom med forslag.
F2F Trondheim og omegn ellers sendes klokken med Posten over hele landet.
Har en rekke good guy referanser i good-guy tråden.
Kontakt på PM.
Takk for titten.
Redigert: