Solgt Omega Aqua Terra NZL-32 - near mint

Medlem
18. mai 2011
Innlegg
12
Sted
Bergen
Oppdatering 16.10.13:

13.000,-? Anyone.. :)


Oppdatering 13.10.13:

Fortsetter trenden.. Setter ned prisantydningen nok en gang til 14.300. Fortsatt åpen for bud.


Oppdatering 12.10.13:

Setter ned prisen ytterligere til 15.000, men er som nevnt åpen for bud.


Oppdatering 10.10.13:

Ny Prisantydning: 16.000,- (åpen for bud)


Oppdatering 09.10.13:

Hei,

Jeg endrer ikke prisantydningen, men ønsker å understreke at jeg lar markedet bestemme her. Med andre ord; "low ball"- bud mottas (innen rimelighetens grenser) :). De to resterende Omegaene jeg har til salgs (Aqua Terra NZL-32 og Double Eagle Chrono) må gå for å finansiere bolig og/eller nytt ur.

Jeg er også åpen for bytte:

1) Omega Aqua Terra NZL-32 + Double Eagle Chrono (begge annonsert på sonen) for en Panerai Radiomir av nyere årgang (strøken tilstand). Evt. mellomlegg en av veiene vurderes utfra det potensielle bytteobjektet. Jeg er ganske ny i «Panerai verden», så har egentlig ikke sterke preferanser angående urverk, skive, etc. Det er altså bare til å komme med forslag her.

2) Omega Aqua Terra NZL-32 + Double Eagle Chrono (begge annonsert på sonen) + mellomlegg for en Rolex GMT Master II Ceramic av nyere årgang (strøken tilstand).

****************************************



Hei alle sammen,

Jeg legger min Omega Aqua Terra NZL-32 for salg (ca. 2007). Klokken har vært brukt ved få anledninger (maks. 1-2 mnd. sammenhengende), og har dermed svært få bruksmerker (vennligst se bilder under). Dette er ikke en klokke man ser hver dag:) Orginale esker medfølger (ikke sertifikat).

Prisantydning: 18.500,- (eks frakt)

Seriøse bud mottas med glede!












 
Redigert: