Omega Aqua Terra Railmaster XXL 2806.52.37?

Re: U-boat flightdeck cas 3, 50 mm

Designet er kult nok, men 50mm?! Så sant du ikke har rundt 8" armledd eller er en flyger fra 2. verdenskrig kommer det til å se fullstendig latterlig ut :D Heller ikke imponert over vanntetthet (100m for en klokke med nok stål til å bygge en boligblokk) eller pris. For meg er u-boat merke bare nok et motemerke. Vil du ha en flieger? Kjøp en IWC eller Stowa.

Enig med foregående taler...u-boat har hverken historie, substans i prisen eller tilknytning til fly.....satse heller på iwc!! for omtrent samme penger kan du få en pent brukt iwc 3717 chrono i 42mm som er mye mer bang for the buck!

med dagens kurs kommer den på ca 16 k, her i norge koster den 23 k! Merket er jo ikke eldre enn ca 8 år, så må jo få vokse før det får historie :p men er det dumt/usikkert å kjøpe i utland?? og er virkelig u-boat såååå lite verdt pengene?
setter pris på at derre svarer :) men er litt forelsket i den, så føler jeg MÅ beskytte litt.. hehe

Smaken er som baken, sånn vil det alltid være. Hvis du liker den og ikke bryr deg om evt. tap om du kommer til å selge den igjen, så sier jeg løp og kjøp. Eneste meningen som betyr noe er din egen :) Jeg vet godt åssen det er å være fortapt i en klokke, og i denne hobbyen har fornuft fint lite å gjøre med saken :mrgreen:
Personlig vill jeg som sagt mye heller brukt pengene mine på en IWC eller Stowa eller lignende (det er MYE fint å få i prisklassen du kikker på), men igjen det er MIN mening og ikke noe annet :)
Husk nå bare på at du nok må betale litt toll på den prisen om du bestiller via nett ;)

Jeg liker utsende på en U-boat. Men hadde aldri kjøpt en slik selv. Mye mer snacks som står høyere på min wishlist.
Dette er helt klart en mote-klokke, og frykter de er veldig ut om 5-6 år.

Men drit i hva andre mener, er du som skal ha klokken. Liker du den, så pull the trigger and go for it! Kult å hatt en
U-boat på forumet. Har ikke sett det her.

ja det er helt sant :) men poenget er nok og at jeg liker litt store klokker... Syns jo feks at Omega Aqua Terra Railmaster XXL 2806.52.37 er super fin, vett någen pris på denne i Norge? Kanskje det er ett litt mer "safe" kjøp!?

Vet de har den inne hos Urmaker Torbjørnsen i Stavanger. Tror den ligge på rundt 22-24k om jeg ikke tar helt feil. Ta deg en tur innom å prøv den på. Kan sikkert få en god pris på klokka ;)