Omega Ceragold Kal 8501 og 9301

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
Se disse flotte Gullklokkene fra Omega......Kal 8501 og 9301 med gull i brua og på rotor(9301) derfor 1 -tallet.

gold.jpg
[/IMG]
Omega-Seamaster-Planet-Ocean-Cera-Gold-watch-11.jpg
[/IMG]
OmegaPlanetOcean.jpg
[/IMG]
Omega-Seamaster-Planet-Ocean-Cera-Gold-watch-6.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit

Lekre både klokker og urverk:)

Men hvordan er vekten på disse klokkene, da det virker til en del eiere av disse urene synes vekten er pregede i stål..? Da må jo feks en hel-gull PO Chrono være et virkelig beist?:p

Dette er jo verre enn en gullsub. Hvor er bruksområdet til en slik klokke? Flashing på Aker Brygge? Nei takk! Dette var å pisse på Seamaster kolleksjonen.

Men fint med gullrotor da :)

Dette er jo verre enn en gullsub. Hvor er bruksområdet til en slik klokke? Flashing på Aker Brygge? Nei takk! Dette var å pisse på Seamaster kolleksjonen.

Men fint med gullrotor da :)

Bruksomeråde ?? ok ser den.
Verre en Gullsub ?? !!
Aker Brygge....nei takk !!

Ærlig talt......kom ikke her og fortell meg at denne klokke ser stygg ut. Vi har alle noen preferanser,men og kalle dette for og pisse på Seamaster blir for dumt.

Mvh
Timebandit

Ærlig talt......kom ikke her og fortell meg at denne klokke ser stygg ut. Vi har alle noen preferanser,men og kalle dette for og pisse på Seamaster blir for dumt.

Ærlig talt, men jo! ;)

Hver sin smak. Noen liker helgull Seamaster, andre liker det ikke.

Jeg liker ikke edelt metall på verktøy. Det passer ikke.

Ærlig talt, men jo! ;)

Hver sin smak. Noen liker helgull Seamaster, andre liker det ikke.

Jeg liker ikke edelt metall på verktøy. Det passer ikke.

Du får noe artige grensedraninger ;)
Hva med helgull GMT, Daytona, Nautilus - for å nevne et par :D

Men for all del, det er helt fair å ikke like PO i gull ;)

Hva med helgull GMT, Daytona, Nautilus - for å nevne et par :D

Men for all del, det er helt fair å ikke like PO i gull ;)

Sportsur skal være i stål eller titan - til nøds keramikk men er ikke fan av det ;)

Mange er nok uenig, og det er helt greit :D

Dette er jo omega ekvivalenten av en DSSD i gull.

Usikker på hva jeg synes men tror det er tommel opp selv om jeg forstår hva sinna-dykkeren over snakker om ;)

Hallooo, den var sykt lekker!
Og til sinnadykkeren, hvor mange dykkerureiere har bruk for dykkerur?

Tja, mulig jeg skjønner hva du mener, da jeg ikke skjønner meg på hytteeiere's "behov" for SUV, parkert 2 meter fra inngangsdøra på en alltid ferdigbrøytet vei :)

Har noen prisene på disse?

Herregud den non-chronoen var nydelig. Og bruksområde?? Der man ellers ville brukt et ur. Gull er til for å brukes:p Nydelig.