Solgt Omega DeVille Co-axial Chronograph

Medlem
21. mars 2013
Sted
Oslo
Vurderer å selge min Omega DeVille Co-axial Chronograph fra 2006. Den ble kjøpt i høst av en her på sonen. Liker den veldig godt, men må vike til fordel for noe annet. Klokken kommer uten tilbehør, men med Omega foldespenne og sort croco.

Kosmetisk ser klokken veldig bra ut og tidligere eier har brukt den svært sparsomt. Selv har jeg stort sett brukt den siden kjøp, men har blitt lett rotert med andre klokker i samlingen. Klokken går greit, men sakker 20-30 sekunder i døgnet. Mulig den trenger service, men det kan hende det holder med en justering. Likevel, det er 8 år siden den ble produsert og service bør nok vurderes å tas snart.

Jeg ønsker meg 15.000 for klokken. Tror dette er fair, selv om man muligens må påberegne service i løpet av året. På chrono24 ligger det for øyeblikket 2 stykker. En med sort og en med hvit skive. Disse ligger på 23-24.000. Så må man jo plusse på moms.

Klokken befinner seg på Nesodden utenfor Oslo, men jobber i hovedstaden og foretrekker f2f handel der. Sender dog over hele landet for kjøpers regning.

Forbeholder meg retten til å trekke denne om jeg skulle ombestemme meg, eller det jeg har i kikkerten glipper.

Så noen bilder av herligheten (den brune remmen og norgenato ønsker jeg å beholde):

20140127_114226_zpse09a9a36.jpg

Redigert: