Solgt Omega Deville Coaxial

Medlem
4. mars 2014
Innlegg
28
Hei folkens!

Jeg ønsker meg en litt røffere klokke med stållenke og legger derfor ut min lille godbit, Omega Deville co-axial med power reserve.

Jeg kjøpte klokken av GG her på sonen i fjor sommer og har vært veldig fornøyd. Klokken er originalt kjøpt i 2005 og var på service sist i 2013 og urverket ble da også oppgradert fra cal 2500a til cal 2500b. Kvitteringer medfølger på dette.

UR
Omega De Ville Co-axial power reserve
Ref: 48325031
Diameter: 38,7 mm
Urverk: Omega cal 2500b

Tilbehør
Ytterboks
Innerboks av tre
Bok og papirer samt kvitteringer på service
To ekstra svarte skinnreimer av god kvalitet - Den ene er en hirsch-rem som ser ubrukt ut, men som forrige eier har punchet noen ekstra hull i. Den andre er en godt brukt svart skinnrem av ukjent fabrikat, men tror det er en Omega-reim.
Omega deployant

Klokken
Uret er overall i veldig god stand. Selv om jeg ikke har målt noe avvik på den, så har ikke jeg merket noe under min periode som eier.
Flott og behagelig kasse i art-deco-stil med fornuftig størrelse som gjør seg i de aller fleste anledninger.Eneste minus som jeg har å bemerke er en ørliten ding klokken 0900, samt et "brudd" i poleringa kl 0400. Det siste kan best beskrives som at poleringa ikke er like blank der, og er vanskelig å se. Jeg ser den kun hvis jeg studerer klokken i riktig lys.
Er selvfølgelig også noen merker på innsiden av lugs etter rembytter.

Klokken står på en pen Hirsch-rem med Omega-spenne.

Pris
15' med vanlig TS-oppgjør. Jeg er GG og vil fortsette å være det.

Bilder - med forbehold om jeg er en elendig fotograf med mobil.

Hele pakken


Uret på hånda


Baksiden


Forsiden


Takk for titten!