Selger en 1997 modell Omega Dynamic. Klokken er i god stand, men har enkelte hairlines på kasse og glass. Er en liten ding på kassen jeg har forsøkt å få med på det ene bildet. Klokken var på service i 2015 og kvittering på dette medfølger. Den kommer med en Hirsch-reim som jeg har brukt klokken på samt en original omega skinnreim. Boks og papirer medfølger dessverre ikke.
Diameteren på klokka er 36,5mm, men jeg syntes den bærer større. Jeg velger å la klokka gå grunnet nye fristelser. Bare å ta kontakt dersom du har spørsmål eller bytteforslag.
Tenker 10 000,- er en fair pris, men prøv meg på bud. Klokken befinner seg i Tromsø, men sending ved forskuddsbetaling er intet problem. Har noen få gg-refs ved klokkeriets referansegruppe og en her på TS
Diameteren på klokka er 36,5mm, men jeg syntes den bærer større. Jeg velger å la klokka gå grunnet nye fristelser. Bare å ta kontakt dersom du har spørsmål eller bytteforslag.
Tenker 10 000,- er en fair pris, men prøv meg på bud. Klokken befinner seg i Tromsø, men sending ved forskuddsbetaling er intet problem. Har noen få gg-refs ved klokkeriets referansegruppe og en her på TS