Omega Geneve Automatic ca. 1969

Medlem
11. aug. 2012
Har hatt klokken liggende i skuffen i mange år. Den har veldig slitt urskive, men ellers i god stand. Urverket ble sett over for noen år tilbake. klokken er i 14K gullbelagt. Noen som har peiling på verdien, tenkte jeg skulle selge den, men vet ikke hvor mye urskiven har og si for verdien. Den har "565 twenty-four jewels" urverk. Serienummer er 166.070.

c0c442cf.jpg

71e90a02.jpg
ad2882d0.jpg
4cbf55f9.jpg

Har hatt klokken liggende i skuffen i mange år. Den har veldig slitt urskive, men ellers i god stand. Urverket ble sett over for noen år tilbake. klokken er i 14K gullbelagt. Noen som har peiling på verdien, tenkte jeg skulle selge den, men vet ikke hvor mye urskiven har og si for verdien. Den har "565 twenty-four jewels" urverk. Serienummer er 166.070.

Avhengig av stand: 2-4.000.

La ved noen bilder av klokken. Fant også ut at den er i 14k massiv gull og ikke gullbelagt, det burde vel gi utslag på verdien.

La ved noen bilder av klokken. Fant også ut at den er i 14k massiv gull og ikke gullbelagt, det burde vel gi utslag på verdien.

Ser at en stålvariant går på Chrono24 for ca. 500 Euro (ca. 3500 kroner). Et lite utslag kan du regne med ved at den er 14k gull, men ikke så mye. Det hadde vært mer hvis det var 18k.

Tipper du kan forvente ca. 4-6000 kroner for din modell, men da med en nylig service. Uten service tror jeg ikke du kan regne med mer enn 2-3000 maks, da service på en slik en typisk vil ligge på ca. 2-3000 kroner. Og siden skiva er slitt, kan det være at du får problemer med å få dette også. Sorry for de dårlige nyhetene... :(