Omega Globemaster Co-Axial Master Chronometer
Caliber 8900
Ny juni 2016
Moderat bruk, tilstand tilnærmet ubrukt: "Mint condition".
Selges fordi jeg må rydde, og kjøpte den fordi jeg ikke kunne motstå klokken.
Uttrykksfull urskive i blå, sun-brushed farge og "pie pan"-form (designelement fra constellation 1952). Delikat kasse og lenke i børstet stål. Riflet, ripefri bezel.
Nydelig 39mm Omega Globemaster, egnet både som dress-watch og til mer sporty bruk. Vannbestandig til 100m. Fin kombinasjon av nye materialer og klassisk estetikk. Mange vakre detaljer; diskret og sobert design. Man oppdager nye ting hele tiden. Både urskive og kasse tar opp i seg nyanser fra skiftende lys og skygge i omgivelsene.
Urverk er i toppklasse, full "manufacture", og er verdens første sertifiserte "master chronometer", med dobbelsertifisering fra COSC og METAS.
Ifølge egen testing går urverket særs nøyaktig.
Kan eventuelt byttes mot nyere Rolex Datejust 116200, med sølv urskive.
Klokken er opprinnelig solgt fra Stockholms eldste urmakerforretning 6/2016, hvor sertifikater er signert, og deretter solgt til meg i New York desember 2016.
se også FINN-kode: 87912832
Caliber 8900
Ny juni 2016
Moderat bruk, tilstand tilnærmet ubrukt: "Mint condition".
Selges fordi jeg må rydde, og kjøpte den fordi jeg ikke kunne motstå klokken.
Uttrykksfull urskive i blå, sun-brushed farge og "pie pan"-form (designelement fra constellation 1952). Delikat kasse og lenke i børstet stål. Riflet, ripefri bezel.
Nydelig 39mm Omega Globemaster, egnet både som dress-watch og til mer sporty bruk. Vannbestandig til 100m. Fin kombinasjon av nye materialer og klassisk estetikk. Mange vakre detaljer; diskret og sobert design. Man oppdager nye ting hele tiden. Både urskive og kasse tar opp i seg nyanser fra skiftende lys og skygge i omgivelsene.
Urverk er i toppklasse, full "manufacture", og er verdens første sertifiserte "master chronometer", med dobbelsertifisering fra COSC og METAS.
Ifølge egen testing går urverket særs nøyaktig.
Kan eventuelt byttes mot nyere Rolex Datejust 116200, med sølv urskive.
Klokken er opprinnelig solgt fra Stockholms eldste urmakerforretning 6/2016, hvor sertifikater er signert, og deretter solgt til meg i New York desember 2016.
se også FINN-kode: 87912832
Vedlegg
-
IMG_0530.JPG130,6 KB · Visninger: 0
-
Bilde1.jpg52 KB · Visninger: 0
-
Bilde5.png1,1 MB · Visninger: 0
-
IMG_0836.JPG155,1 KB · Visninger: 0
-
IMG_0831.JPG149,9 KB · Visninger: 0