Omega Non Americas cup

Medlem
21. feb. 2008
Sted
3970 LANGESUND
Denne ble idag solgt på Lauritz.com for NOK 5 617,- pluss 20% salær osv. Men dette burde jo ha vært billig?
jeg ville gjerne hatt kjøpt den selv men jeg er desverre kastet ut av Lauritz pga tidligere krangler med dem ang handel derfra.
Jeg synes forøvrig at Lauritz har blitt mindre seriøse og at de har mer og mer junk til salgs nå.
1844618.jpg

Var selger i Norge? På kjøpe fra Lauritz.com tilkommer det vel alltid moms om det er fra utlandet, men fortsatt en god pris :D Jeg har sluttet å følge med på Lauritz pga søppel og høye priser, men det finnes åpenbart unntak.

2230.50 er min favoritt Seamaster!

3681379116_54dab1c2dc_b.jpg

Omega

Ja det er helt klart den feteste av Seamasterene.:cool:
Denne klokken ble solgt i DK, stort sett utfra min erfaring med Lauritz har vært at når man betaler online og avtaler om forsendelse osv så har jeg ikke måtte betale Mva på det jeg har kjøpt.
Lauritz har helt klart mye, alt for mye skrot og søppel til salgs så jeg har sluttet med å følge med på det jeg også.

En bekjent av meg skulle kjøpe seg et stereo anlegg så jeg tipset han om et Accuphase forsterkersett som sto på Lauritz, han fikk tilslaget på dette settet for en billig penge. I løpet av samme dag så ble hunden hans syk og han måtte betale en større regning hos dyrlegen. Han ringte ned til Lauritz for å forklare dette og for å be om en betalingsutsettelse på noen få dager.
Dette ble ikke aktuellt i følge Lauritz som kastet ham ut av systemet og la ut forsterkersettet på nytt. Da gikk jeg inn for å legge bud på det og fikk tilslaget for kr 600,- billigere enn det min kamerat hadde skullet betale. Dessuten tok det en og en halv uke lenger tid før Lauritz fikk betaling. Hadde jeg vært selger så hadde jeg blitt J.vlig forbannet for måten Lauritz håndterte denne saken.:rolleyes: men han kameraten min ble ihvertfall veldig fornøyd med kjøpet.;)

Lauritz er ikke hva det engang var, selv om det ikke var mye å skryte av tidligere heller.:confused:

Jeg ser det ligger en Americas cup og en hvit Gmt til salgs på finn. Er sugen på den hvite Gmt til 16000,- men ligger og lurer på Cupen till 11000,- Vet ikke helt hvem av dem jeg skal velge.:confused: Det hadde vært det beste å kjøpe begge to, men det har jeg ikke råd til nå.

Det ender vel med at begge klokkene blir solgt før jeg får bestemt meg, sånn det pleier å ende når man tenker for lenge på noe.
Jeg pleide alltid å si at dersom man ser noe man vil ha så kjøp det, hvis ikke er det borte når man får bestemt seg.

Jeg har søkt etter disse modellene her på forumet uten å få noen respons. Jeg har sjekket litt rundt og det er ikke mange av disse urene til salgs nå for tiden. jeg synes å huske at det var ganske ofte å se disse urene til salgs. Mulig jeg husker litt feil?:D