Solgt Omega Planet Ocean 42mm NY (DRØYT MYE HØYERE) PRIS!

Medlem
21. feb. 2015
Sted
Larvik
Omega Planet Ocean 42mm, fra november 16 vurderes solgt. Tatt ut fra Urverket, med originalkvittering på det, så mva er betalt. Meget pen. Oppgradert med mikrojusteringsspennen som gjør den meget komfortabel å bære. Små hairlines på spennen, ellers lite bruksspor. Originalspennen følger med og den er ubrukt.

97k pluss frakt. :)

IMG_3502.JPG

IMG_3514.JPG

IMG_3515.JPG

IMG_3516.JPG

IMG_3517.JPG

IMG_3518.JPG

Redigert:
Minner om denne. Siden klokkemagi for mange utløses av høy pris øker jeg prisen til 97k pluss frakt, altså godt over hva den kostet ny. Utgått modell. Her kan du være den heldige som stikker av med Hvermansens dritdyre Planet Ocean. Høyere bud kan også vurderes.

IMG_3600.JPG

Redigert:
Minner om denne! :)

Jeg ser jeg har beskrevet det som at det er en del merker på mikrojusteringsspennen. Det er en drøy overdrivelse. Jeg er alltid så overdrevet samvittighetsfull i beskrivelse av klokker jeg selger. Den er med sannhet meget pen! Jeg ser meg derfor nødt til å øke prisen enda litt.

Ny pris 69k :)

IMG_3751.JPG

Ok. Klokkemagi handler ikke om pris, men om hva en klokke faktisk gir. Denne klokka er utgått, og har den beste klokkefølelsen som kan kjøpes for penger.

Prisen økes til 97k. Og det den verdt.

Byttes evt i PP5711, AP 15400 eventuelt Richard Mille, men ikke den stygge til Nadal. :)