Solgt Omega Ploprof 1200 - 10/2013

Medlem
11. feb. 2013
Sted
Drammen
Jeg legger med dette ut en godbit jeg ikke trodde jeg skulle skille meg av med. Denne gangen har jeg egentlig ingen annen grunn for å legge den ut, enn at jeg har lyst på noe annet. Noe som er helt utrolig siden jeg lenge hadde jaktet på nettopp denne klokken.

Dette er en klokke tatt ut fra Italiensk AD i oktober 2013. Den er pent holdt, og bærer preg av forsiktig bruk (til tross for at den sannsynligvis tåler en atomkrig eller to).Hos meg har den blitt brukt i rotasjon med andre klokker.

Uret leveres med alt av "riktig" utstyr; original sharkmesh, original sort og orange gummirem, samt inner og ytterbokser, pictogram og internasjonalt garantikort (restgaranti til 2017). Alt i alt, en komplett og fin pakke.

Ny i dag har klokken en veilende pris på kr 78.000,- med sharkmesh. Ønsker du å kjøpe DENNE klokken isteden som også har de ekstra gummiremmene, ser jeg for meg at 49.000,- er riktig pris. Eventuelle bytteobjekter vurderes fortløpende.

Under finnes bilder av den aktuelle klokken (jeg har ikke noe ordentlig kamera så kvaliteten på bildene er kanskje ikke de beste #iPhone) Takk for titten!

Kom gjerne med gode bytteforslag. Spesielt velkommen er en IWC Aquatimer ny type (med penger min vei), en Datejust II med glatt bezel eller en Milgauss med grønt glass.