Lansert i dag og lagt inn bestilling, bare " must have" faktor
Jeg tenker at det er 50k for mye. Men dette er vel for Omega-entusiastene, og da er man kanskje villig til å spa opp litt ekstra for det råeste de har å by på. For min del er prisen avskrekkende. Ellers synes jeg den orange var fetHva tenker dere om prisen på ca 130K ?
Seamaster Planet Ocean Ultra Deep | OMEGA® (omegawatches.com)
Vis vedlegg 283090
Jeg tenker at det er 50k for mye. Men dette er vel for Omega-entusiastene, og da er man kanskje villig til å spa opp litt ekstra for det råeste de har å by på. For min del er prisen avskrekkende. Ellers synes jeg den orange var fet
Med tanke på at Rolex Deepsea koster 143.400 fra butikk tenker jeg at prisen ligger omtrent der den bør ligge. Når markedsverdien til Rolexen tydeligvis ligger enda høyere enn det igjen, gir det enda mer mening at Ultra Deep ligger på 130.
pris på 130 K er helt innafor. Dette er fett og ikke 13 på dusinet som Rolex.Hva tenker dere om prisen på ca 130K ?
Vis vedlegg 283090
Hva tenker dere om prisen på ca 130K ?
Vis vedlegg 283090
+1! Ploprof er jo unik med egen sterk identitet, mens Ultra Deep er jo bare nok et digert dykker ur lik alle andre.Jeg synes den i titan var bølletøff, men hadde nok heller valgt Ploprof igjen
Eh.. ja. Det har jo vært en tydelig kommunisert strategi som startet for ca 20 år siden, så det er ikke bare med følelsenFår litt følelsen av at Omega bevist har begynt å prise klokkene sine for høyt for å øke egen eksklusivitet.
Dørkarmene mine har fremdeles skader etter at jeg hadde Ploprof for noen år siden. Klokka var like fin
Stål er vel helt sikkert utfaset.+1! Ploprof er jo unik med egen sterk identitet, mens Ultra Deep er jo bare nok et digert dykker ur lik alle andre.
Lurer på om Ploprof nå fases ut, håper det for egen del
Vaskemaskinen min har et hakk i topplata.Dørkarmene mine har fremdeles skader etter at jeg hadde Ploprof for noen år siden. Klokka var like fin