Seriøst - ser "legit" ut, men buy the seller. Kjør safe heller enn å jakte på Den Billigste.
Lykke til.
Ganske omfattende - du må være utsatt for svindel. At klokka ikke er i god stand vil neppe være nok.
Høres ut som et fryktelig risikabelt prosjekt for å ikke spare noe som helst..
Det eneste som hvertfall er helt sikkert er at en god deal alltid kommer igjen. Legg ut en WTB på forumet, da har du mulighet til å se andres erfaring med selgeren, du slipper å vente deg grønn på at klokken blir stående i tollen og du har selgeren i samme land - terskelen for å lure noen er større innenfor landegrensene.
At du virkelig har lyst på denne klokken forstår jeg godt, men man må ikke overse faresignaler for det. At klokken selges på et nettsted som vanligvis ikke selger klokker er i mine ører ikke et godt tegn. Hadde jeg hatt virkelig lyst på denne klokken hadde nok jeg også vridd det til at det er derfor klokken som selges er "så" billig.
2254 er en keeper, og kommer "aldri" til å selge min:0) Så stort JA til det, dvs at du jakter en lik.
Paypal er tingen for å ha noen form for sikkerhet i allefall, og uansett så buy the seller som sies her.
Service på en 2254 ligger på 2200,- for the whole shabang hos Protid i Asker i allefall, og regner med at det er tilsvarende pris andre steder også (Urmaker Klaus Heier tar omtrent det samme også). Det er inkl polering også såklart.
Lykke til i jakten