Solgt Omega Seamaster 2254.50

TomB

Støttemedlem
Medlem
25. jan. 2010
Sted
Trondheim
2008 Omega Seamaster 2254.50.00

Selger her en Seamaster fra 2008 da den ikke vil bli mye brukt av meg. Den ble hentet fra urmaker i dag hvor den har fått en polering. Det følger med kvittering på dette. Noen merker på låsen lot seg ikke fjerne helt. Det er en brukt klokke, så den ser ikke ut som ny. Alder tatt i betraktning synes jeg ser meget bra ut. Jeg har tatt bilder i skarpt lys for å gi et så godt inntrykk av klokken som mulig. Den har en eier før meg som kjøpte den hos sin lokale AD. Etter å ha flyttet noen ganger har han ikke funnet boks og papirer, men han mener bestemt at det finnes et sted i noen gamle esker da han aldri kaster noe. Han er ukependler og har ikke tatt seg tid til å lete i helgene ennå. Om han finner boks og papirer har jeg lovet å kjøpe dette av ham for 1000 kr. Dette vil jeg da selvfølgelig videreselge til kjøper av klokken for selvkost om det er ønskelig. Siden det er usikkert om papirer kommer til å dukke opp setter jeg prisen deretter. Garantien er ute for lenge siden, så boks og papirer har kun en symbolsk verdi. Jeg forstår at det er kjekt å ha likevel. Jeg har timet den nå i ca 12 timer og avviket er på ca et sekund. Teoretisk skal det gi ca pluss to sek pr døgn.

Ser for meg 16.000,- for denne

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Redigert: