- Medlem
- 28. april 2009
SOLGT
Jeg vurderer salg av min Seamaster 2254.50 da noe annet har dukket opp.
SPESIFIKASJONER:
Kassediameter: 41 mm
Verk: Omega cal. 1120 (ETA-basert m/44 timer gangreserve).
Lug width: 20 mm
ALDER OG HISTORIKK:
Jeg er andre eier av klokken. Den er solgt ny i 2007 fra norsk autorisert forhandler.
TILSTAND:
Klokken var på service hos norsk forhandler i januar 2016. Servicekvittering medfølger ikke, men man kan ringe forhandler for å høre hva som ble utført dersom dette skulle være av interesse.
Klokken er i mine øyne tett på helt strøken (beklager noe støv på bildene). Safirglasset har ingen merker. Noen merker på låsen fra deskdiving, men ingenting sjenerende.
TILBEHØR:
Klokken er komplett med bokser og papirer fra norsk forhandler.
Lenken er i helbørstet finish. Jeg kan også legge ved tre perlonreimer i sommerfriske farger som jeg synes kler klokken utmerket.
VERDI:
Jeg forsøker meg på 21 000,- + valgfri frakt for denne ettersom den er norsksolgt, komplett pakke, tilnærmet strøken og nyservet.
Nå: 19 000,- + frakt
ANNET:
Link til Omegas presentasjon av uret:
https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/300-m-chronometer/22545000/
Alle bildene er tatt i dag og er av klokken som selges.
Jeg har mange referanser fra tidligere klokkehandler her på tidssonen og ønsker flere.
Jeg vurderer salg av min Seamaster 2254.50 da noe annet har dukket opp.
SPESIFIKASJONER:
Kassediameter: 41 mm
Verk: Omega cal. 1120 (ETA-basert m/44 timer gangreserve).
Lug width: 20 mm
ALDER OG HISTORIKK:
Jeg er andre eier av klokken. Den er solgt ny i 2007 fra norsk autorisert forhandler.
TILSTAND:
Klokken var på service hos norsk forhandler i januar 2016. Servicekvittering medfølger ikke, men man kan ringe forhandler for å høre hva som ble utført dersom dette skulle være av interesse.
Klokken er i mine øyne tett på helt strøken (beklager noe støv på bildene). Safirglasset har ingen merker. Noen merker på låsen fra deskdiving, men ingenting sjenerende.
TILBEHØR:
Klokken er komplett med bokser og papirer fra norsk forhandler.
Lenken er i helbørstet finish. Jeg kan også legge ved tre perlonreimer i sommerfriske farger som jeg synes kler klokken utmerket.
VERDI:
Jeg forsøker meg på 21 000,- + valgfri frakt for denne ettersom den er norsksolgt, komplett pakke, tilnærmet strøken og nyservet.
Nå: 19 000,- + frakt
- Jeg bytter gjerne denne dersom du sitter på en Cartier Santos som ikke får armtid
ANNET:
Link til Omegas presentasjon av uret:
https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/300-m-chronometer/22545000/
Alle bildene er tatt i dag og er av klokken som selges.
Jeg har mange referanser fra tidligere klokkehandler her på tidssonen og ønsker flere.
Redigert: