Solgt Omega Seamaster 300 fra 2015 (skal ut)

Medlem
17. april 2015
Sted
Ålesund
Modell : Omega Seamaster Professional
Ref : 21230412003001

Denne klokken kom til meg som mellom betaling i forrige uke, erstateren til forrige klokke er allerede kjøpt så denne skal ut.

Denne klokken er hentet ut ny fra Protid Ski 10/10/2015 så klokken er mer eller mindre 6 måneder gammel.
Klokken er komplett med alt som følger.
Slik jeg forstod det på selger er klokken verdiforsikret gjennom forhandler frem til 10/10/16 (dette skal jeg få endelig bekreftet)

Klokken er nok brukt daglig av forrige eier noe som har lagt igjen «desk-diving» spor (se bilder)
Det andre som må nevnes er at denne klokken har innvendig og utvendig AR-coating.
AR-coating er enkelt forklart et belegg som er påført glasset for å få mindre gjennskin i glasset, problemet med AR-coating er at det blir lettere skadet.
På denne har AR-coating fått en skade rundt klokken 2-3, jeg har prøvd med vanlig og microlense, men jeg klarer ikke å få det på foto (det er vel sånn sett positivt)
AR-coatingen kan fjernes om ønskelig, anbefaler å google hvordan.
Nå kom kanskje AR-coating frem som noe negativt, men jeg må også si at det er utrolig stillig når det gir inntrykket av at det ikke er glass på klokken.
Link til IWC forklaring på AR-coating :http://www.iwc.com/forum/en/discussion/28617/

Legger ved en review av klokken http://www.gmtminusfive.com/review-omega-seamaster-professional-300m-automatic-212-30-41-20-03-001/

Har flere GG´s på TS, klokken blir sendt pr.post ved forskudd,

Prisantydning er 22.000,- men for all del kom gjerne med bud, denne skal ut som sagt.
Jeg kan også være interessert i bytte+penger, men da har du en klokke i det lavere prissikte.

Alle bilder er tatt i dag.

IMG_0022_zpsiiul1aik.jpg

IMG_0009_zps6a6zrdkz.jpg

IMG_0008_zps4faye3vf.jpg

IMG_0016_zpsd4k2cxb3.jpg

IMG_0015_zpstqxpivdd.jpg

IMG_0020_zpsmxvvw3w8.jpg

IMG_0007_zps4ibdhecw.jpg
IMG_0017_zps5emjmsdd.jpg

En lang review jeg fant på youtube :

Fakta:

MODEL