Modell : Omega Seamaster Professional
Ref : 21230412003001
Denne klokken kom til meg som mellom betaling i forrige uke, erstateren til forrige klokke er allerede kjøpt så denne skal ut.
Denne klokken er hentet ut ny fra Protid Ski 10/10/2015 så klokken er mer eller mindre 6 måneder gammel.
Klokken er komplett med alt som følger.
Slik jeg forstod det på selger er klokken verdiforsikret gjennom forhandler frem til 10/10/16 (dette skal jeg få endelig bekreftet)
Klokken er nok brukt daglig av forrige eier noe som har lagt igjen «desk-diving» spor (se bilder)
Det andre som må nevnes er at denne klokken har innvendig og utvendig AR-coating.
AR-coating er enkelt forklart et belegg som er påført glasset for å få mindre gjennskin i glasset, problemet med AR-coating er at det blir lettere skadet.
På denne har AR-coating fått en skade rundt klokken 2-3, jeg har prøvd med vanlig og microlense, men jeg klarer ikke å få det på foto (det er vel sånn sett positivt)
AR-coatingen kan fjernes om ønskelig, anbefaler å google hvordan.
Nå kom kanskje AR-coating frem som noe negativt, men jeg må også si at det er utrolig stillig når det gir inntrykket av at det ikke er glass på klokken.
Link til IWC forklaring på AR-coating :http://www.iwc.com/forum/en/discussion/28617/
Legger ved en review av klokken http://www.gmtminusfive.com/review-omega-seamaster-professional-300m-automatic-212-30-41-20-03-001/
Har flere GG´s på TS, klokken blir sendt pr.post ved forskudd,
Prisantydning er 22.000,- men for all del kom gjerne med bud, denne skal ut som sagt.
Jeg kan også være interessert i bytte+penger, men da har du en klokke i det lavere prissikte.
Alle bilder er tatt i dag.
En lang review jeg fant på youtube :
Fakta:
MODEL 212.30.41.20.03.001
GENDER Men's
WATCH LABEL Swiss Made
MOVEMENT Automatic
ENGINE Omega Calibre 2500
POWER RESERVE 48 hours
CASE
CASE SIZE 41 mm
CASE MATERIAL Stainless Steel
CROWN Screw Down
CASE SHAPE Round
CASE BACK Solid
BEZEL Uni-directional Rotating Blue Ceramic
DIAL
DIAL TYPE Analog
DIAL COLOR Blue
CRYSTAL Scratch Resistant Sapphire
HANDS Silver-tone
SECOND MARKERS Minute Markers around the outer rim
DIAL MARKERS Dot
LUMINISCENCE Hands and Markers
BAND
BAND TYPE Bracelet
BAND MATERIAL Stainless Steel
CLASP Deployment with Push Button
FEATURES
WATER RESISTANCE 300 meters / 1000 feet
CALENDAR Date display at the 3 o'clock position
FUNCTIONS Date, Hour, Minute, Second
FEATURES Ceramic, Stainless Steel
Ref : 21230412003001
Denne klokken kom til meg som mellom betaling i forrige uke, erstateren til forrige klokke er allerede kjøpt så denne skal ut.
Denne klokken er hentet ut ny fra Protid Ski 10/10/2015 så klokken er mer eller mindre 6 måneder gammel.
Klokken er komplett med alt som følger.
Slik jeg forstod det på selger er klokken verdiforsikret gjennom forhandler frem til 10/10/16 (dette skal jeg få endelig bekreftet)
Klokken er nok brukt daglig av forrige eier noe som har lagt igjen «desk-diving» spor (se bilder)
Det andre som må nevnes er at denne klokken har innvendig og utvendig AR-coating.
AR-coating er enkelt forklart et belegg som er påført glasset for å få mindre gjennskin i glasset, problemet med AR-coating er at det blir lettere skadet.
På denne har AR-coating fått en skade rundt klokken 2-3, jeg har prøvd med vanlig og microlense, men jeg klarer ikke å få det på foto (det er vel sånn sett positivt)
AR-coatingen kan fjernes om ønskelig, anbefaler å google hvordan.
Nå kom kanskje AR-coating frem som noe negativt, men jeg må også si at det er utrolig stillig når det gir inntrykket av at det ikke er glass på klokken.
Link til IWC forklaring på AR-coating :http://www.iwc.com/forum/en/discussion/28617/
Legger ved en review av klokken http://www.gmtminusfive.com/review-omega-seamaster-professional-300m-automatic-212-30-41-20-03-001/
Har flere GG´s på TS, klokken blir sendt pr.post ved forskudd,
Prisantydning er 22.000,- men for all del kom gjerne med bud, denne skal ut som sagt.
Jeg kan også være interessert i bytte+penger, men da har du en klokke i det lavere prissikte.
Alle bilder er tatt i dag.
En lang review jeg fant på youtube :
Fakta:
MODEL 212.30.41.20.03.001
GENDER Men's
WATCH LABEL Swiss Made
MOVEMENT Automatic
ENGINE Omega Calibre 2500
POWER RESERVE 48 hours
CASE
CASE SIZE 41 mm
CASE MATERIAL Stainless Steel