Selger en finfin Omega Seamaster i keramikk og titan. Kjøpt hos Lervik Ur juni -20, kommer med både gummireim med spenne i keramikk og Omega-nato. Begge kler klokken svært godt. Har også en grønn canvas-reim fra Diaboliq (se bilder) som muligens kan følge med.
God bærekomfort på det jeg har prøvd av reimer til den, 43,5 mm, men svært lett. Synes den bærer mindre enn størrelsen skulle tilsi.
Link til Omegas nettside;
Jeg kjøpte den brukt her på TS en tid tilbake. Nypris kr 88.100,- selges kr 50.000,-. Kun rent salg aktuelt.
Foretrekker å treffes ansikt til ansikt, men kan være behjelpelig med foresendelse dersom det skulle være ønskelig.
Bilder
God bærekomfort på det jeg har prøvd av reimer til den, 43,5 mm, men svært lett. Synes den bærer mindre enn størrelsen skulle tilsi.
Link til Omegas nettside;
Seamaster Diver 300M Omega Co-Axial Master Chronometer 43.5 mm - 210.92.44.20.01.001 | OMEGA®
Discover the Seamaster Diver 300M Omega Co-Axial Master Chronometer 43.5 mm Watch - 210.92.44.20.01.001!
www.omegawatches.com
Jeg kjøpte den brukt her på TS en tid tilbake. Nypris kr 88.100,- selges kr 50.000,-. Kun rent salg aktuelt.
Foretrekker å treffes ansikt til ansikt, men kan være behjelpelig med foresendelse dersom det skulle være ønskelig.
Bilder
Redigert: