Omega seamaster 300M 2255.80.00 "electric blue"

Medlem
23. april 2012
Sted
Stavanger
hva vil prisen ligge på hos AD da det kommer til omega seamaster 300M 2255.80.00 "electric blue"???

har bare blitt helt betatt av denne klokka, og hvær gang jeg ser den får jeg bare mere og mere lyst på den!

noen som har, eller har hatt denne klokka, og som kan si noe om den?

22558000-20.png

Ligger en på k/s her inne som ser meget fin ut:) nypris vet jeg ikke. Er vel en utgått modell(?), så å få tak i en ny fra AD er nok en rimelig vanskelig oppgave regner jeg med.

Denne modellen "electric blue" er lenger ikke i omega sitt sortiment og har vært det en god stund nå! Så sjansen for å finne en slik ny er nok særs liten, og du må nok på bruktmarkedet for å finne deg et eksemplar. Ligger bla annet en til salgs på vårt salgsforum nå, og der dukker denne modellen opp av og til.. Så du får holde øyne og ører åpne fremmover:)

Solgte min i høst, strøken & komplett sett, for 11K IIRC. Pene klokker. Mulig prisnivået er på vei opp, slik som for 2254 (sort skive & bezel, sverdvisere).

Har hatt min omega Electric Blue snart i 6mnd. Det er en klokke jeg trives GODT med! Den deler armtid med min 114060, men Omegaen får faktisk majoriteten av armtiden (55%?)

Uansett, i juni har jeg vært gift med madammen i 5år. I morgengave fikk hun en slik http://www.omegawatches.com/collection/seamaster/aqua-terra-150-m/co-axial-30-mm/23115302055001

Hun har ekstremt små håndledd, så en liten klokke hadde vært på sin plass.

-Hva er den minste diameteren på en Electric Blue? og hvilket modellnummer?

Byttet min inn hos Lervik for snart et år siden. Hadde hatt den fra den var ny i 2005. Utrolig pen, og aldri noe tull. Sverdvisernes lume skal noe til å matche. Eneste uret jeg har flippet og som jeg savner . . . .

Anbefales på det varmeste, men finn et velholdt eksemplar, og du får pengene tilbake om du skulle vurdere selge.