Prøver denne en gang til. Selger mitt første ordentlige ur, kjøpt av meg hos Optiker Rige, på Storo-senter våren 1995. Hadde den gang altfor mye penger, etter syv måneders tjeneste i Bosnia og Hercegovina.
Uret fikk ett ettersyn hos urmaker for ca 3 år siden. Trykktestet og byttet batteri ifjor. I tillegg er visere byttet ut, disse har lume! Uret er mao klar for dykking m.v.
På kjøpet kommer original lenke - godt brukt, og ca 16cm langt. I tillegg original insert, foruten den som sitter på. Uret kommer med en grå NATO-reim av bra kvalitet.
Teknisk data:
Urkasse Ø 41mm
Urverk kaliber 1438
WR 300m
HRV
Tykkelse 11,5 (fordelen m quartz)
Referanse 2541.80.00
Registrerer at disse har steget en del i verdi, men jeg setter samme pris som forrige gang, 14.000 ferdig prutet.
IKKE INTERESSERT I BYTTE
Foretrekker F2F Oslo/Asker - men kan sende uret etter kjøpers ønske.
Takk for titten og takk til TS for annonseplass.
Uret fikk ett ettersyn hos urmaker for ca 3 år siden. Trykktestet og byttet batteri ifjor. I tillegg er visere byttet ut, disse har lume! Uret er mao klar for dykking m.v.
På kjøpet kommer original lenke - godt brukt, og ca 16cm langt. I tillegg original insert, foruten den som sitter på. Uret kommer med en grå NATO-reim av bra kvalitet.
Teknisk data:
Urkasse Ø 41mm
Urverk kaliber 1438
WR 300m
HRV
Tykkelse 11,5 (fordelen m quartz)
Referanse 2541.80.00
Registrerer at disse har steget en del i verdi, men jeg setter samme pris som forrige gang, 14.000 ferdig prutet.
IKKE INTERESSERT I BYTTE
Foretrekker F2F Oslo/Asker - men kan sende uret etter kjøpers ønske.
Takk for titten og takk til TS for annonseplass.
Redigert: