Jeg selger her en flott Omega Seamaster 300M Quartz. 41mm. Referanse: 212.30.41.61.01.001.
Klokken er kjøpt ny hos Lervik Ur, 16.08. 2010. Den kommer komplett med original boks, instuksjonsmanual og sertifikat/garantibevis, samt ekstra lenkeledd og en passende nato-rem. Klokken er i fin stand, særlig alder tatt i betraktning. Normale bruksmerker finnes selvfølgelig. Original bezel insert er byttet da den hadde noen riper i aluminiumen, men følger med. Perlen på ny bezel insert mangler, men original perle følger med. Batteribytte og trykktest for ca ett år siden.
Jeg ønsker kr 22 000,- pluss valgfri frakt for denne.
Prisen er satt med referanse til chrono24.com, hvor jeg har lagt meg helt i nedre prissjikt for slike klokker med boks og sertifikat.
Fakta om klokken fra Omega sine hjemmesider:
Tekniske Data:
Between lugs: 20 mm
Bracelet: steel
Case: Steel Case diameter: 41 mm
Dial color: Black
Crystal: Domed, scratch‑resistant sapphire crystal with anti‑reflective treatment inside
Water resistance: 30 bar (300 metres / 1000 feet)
Urverk:
Calibre: OMEGA 1538 Quartz precision movement with rhodium‑plated finish.
End of battery life indicator Battery life: 42 months
Type: Quartz
Klokken er kjøpt ny hos Lervik Ur, 16.08. 2010. Den kommer komplett med original boks, instuksjonsmanual og sertifikat/garantibevis, samt ekstra lenkeledd og en passende nato-rem. Klokken er i fin stand, særlig alder tatt i betraktning. Normale bruksmerker finnes selvfølgelig. Original bezel insert er byttet da den hadde noen riper i aluminiumen, men følger med. Perlen på ny bezel insert mangler, men original perle følger med. Batteribytte og trykktest for ca ett år siden.
Jeg ønsker kr 22 000,- pluss valgfri frakt for denne.
Prisen er satt med referanse til chrono24.com, hvor jeg har lagt meg helt i nedre prissjikt for slike klokker med boks og sertifikat.
Fakta om klokken fra Omega sine hjemmesider:
Tekniske Data:
Between lugs: 20 mm
Bracelet: steel
Case: Steel Case diameter: 41 mm
Dial color: Black
Crystal: Domed, scratch‑resistant sapphire crystal with anti‑reflective treatment inside
Water resistance: 30 bar (300 metres / 1000 feet)
Urverk:
Calibre: OMEGA 1538 Quartz precision movement with rhodium‑plated finish.
End of battery life indicator Battery life: 42 months
Type: Quartz
Redigert: