Omega Seamaster 41 sort

Medlem
8. sep. 2009
Hei

Hvilken modell burde jeg kjøpe for å beholde 2 håndsverdien så høy som mulig. Jeg er ukke etter en seamaster uten for mye dilldall.. Syntes GMT ser fin ut. Hva tror dere om denne..Pris?

Jeg ville jo klart anbefale deg å kjøpe min Speedmaster :D :

DSCN0475.jpg

Det er en 1971 modell, men den er omtrent like strøken som da den var ny; med ny lenke, nytt glass og nyoverhalt urverk. Dette er jo en klassikere fra før den hadde rukket å bli nettopp en klassiker. Et driftsikkert, robust og flott ur, som du kan ha mye glede av i mange år. Og så koster den jo bare litt mer enn en moped fra smartclub.. :D

Mvh,

Henrik

xe3l skrev:
Jeg ville jo klart anbefale deg å kjøpe min Speedmaster :D :

Det er en 1971 modell, men den er omtrent like strøken som da den var ny; med ny lenke, nytt glass og nyoverhalt urverk. Dette er jo en klassikere fra før den hadde rukket å bli nettopp en klassiker. Et driftsikkert, robust og flott ur, som du kan ha mye glede av i mange år. Og så koster den jo bare litt mer enn en moped fra smartclub.. :D

Mvh,

Henrik

Ville helt klart valgt klokka, bare tenk hvordan det ville føles å være lenket fast til moped med venstre armen. Hverdagen ville blitt vanskelig.