Solgt Omega Seamaster Aqua Terra *Ny pris*

nickcharal

UTESTENGT
Medlem
21. aug. 2014
Sted
Haugesund
Hei,

Selger min nydelige Omega Seamaster Aqua Terra ref. 2803.34.37

Denne ble kjøpt ny hos Protid J. Gjertsen 1/09/2008. Ble kjøpt brukt av meg av en GG på Tidssonen i mai i år. Klokken kom nettopp hjem fra en full overhaling og har ikke da fått mye armtid hos meg. Ønsker denne et nytt hjem da denne er alt for pen til å «bare ligge der».

Dette er en ypperlig dressklokke og er godt balansert på hånden. Den bærer veldig fint på hånden med sine 39,2mm og den bygger ca.11mm som er mye tynnere enn de nye Aqua Terra urene. Den føles omtrent som Explorer II 16570 størrelsesmessig, men ligger lavere på håndleddet.

Hva som følger med:
Inner-og ytterboks, alle sertifikatene og kvittering på service.

Tilstand:
Er noen hairlines etter reimbytte på undersiden v/lugs og et lite hakk kl.3 dette er umulig å fange på kamera da det må nesten til med lupe for å se den. Ellers er det noen få uunngåelige hairlines på selve låsen på claspen.

Uten de nevnte «skadene» så er denne helt strøken.
Crocoreimen er svært lite brukt og er fortsatt stiv i læret.
Som nevnt er denne nylig kommet hjem fra service så servicebehovet trenger du ikke å tenke på.

Spesifikasjoner:
Modell: 2803.34.37
Diameter: 39,2mm
Urverk: Omega 2500
Driftsreserve: 48t
Vannbeskyttelse: 15 bar (150 meter)

Pris:
Etter mye søk rundt om så finner jeg ingen av denne modellen ute til salgs, så pris er basert på hva jeg og min lokale urmaker tenkte oss frem til. Jeg legger den ut for 24.000,- inkl. EON.

Oppgjør:
Standard TS-oppgjør med forskuddsbetaling før forsendelse, jeg betaler frakten. F2F er mulig i Haugesund og omg.

PM for flere bilder og mer informasjon om nødvendig.

vncax0.jpg

b7kny8.jpg

148oq61.jpg

Takk for titten,

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: oiwow og aksgro