OMEGA, Seamaster, GMT, "50th Anniversary", i 18K Gull????

Medlem
21. feb. 2008
Sted
3970 LANGESUND
Jeg ser det står en OMEGA, Seamaster, GMT, "50th Anniversary", Chronometer i 18K gult gull til salgs. Klokke og lenke er i helgull Jeg bare lurer på om denne klokken noengang er laget i 18K gull?
Jeg har aldri sett eller hørt om dette til dags dato. Jeg trodde den kun ble levert i stål.:confused:
Jeg har ikke funnet ut av dette i noe av de tonn av klokke blader/bøker/ jeg har samlet på meg, ikke funnet ut av det på Omegas hjemmeside heller. Kan det her være snakk om en falsk klokke eller er det et custom prosjekt, eller hva?
Er det noen her som har peiling på dette?

Kan bare komme på Seamaster 50th Anniversary Skeleton i farten som ble laget i gull til 50 års jubileet
29318000-20.png

Det ble også laget en 50th Anniversary speedmaster i gull
31163425001002-20.png

En link til annonsen hadde gjort det lettere
Jon

Gull GMT

Fet klokke det, får se om jeg legger inn bud på den når den skal under hammeren.:confused: Det er jo en forholdsvis lav minstepris på den. Så den burde jo være et godt kjøp dersom ikke prisen blir særlig høyere enn minsteprisen.

Jeg har tidligere handlet en del klokker fra Kaplans og har stort sett vært fornøyd med service og varene jeg har handlet derfra. Men nå det siste året synes jeg de har begynt å sette veldig høye priser på de tingene de skal selge. Særlig på ting som er skadet eller har mangler.

Takker for hjelpen folkens;);)

Gikk for 55´sek.

For en skampris! Hadde jeg bestemt meg for gull før nå hadde jeg hivd meg i bilen (til muttern) og bydd litt!

Omega 18K

Gikk for 55´sek.

For en skampris! Hadde jeg bestemt meg for gull før nå hadde jeg hivd meg i bilen (til muttern) og bydd litt!

Ja, det er helt villt. Men de har jo en kommisjon på 18% så da stiger jo prisen litt. Men i Gøtingkroner så er det alikevel billig.

Kjipt å ikke ha noen fete konti når det dukker opp klokker som dette.:(

Skal du by på varene hos Kaplans er det bare å registrere seg og betale med kort:D:D
Har handlet en del derfra tidligere jeg, men nå synes jeg de har havnet på feil side med minsteprisene. Færre og dårligere salgsobjekter.

Folkene på Kaplans har alltid vært imøtekommende og lette å ha med å gjøre. Jeg fikk tilslaget på en Dupont ligther der en gang som viste seg å være falsk, eller rettere sagt de mistenkte at den kunne være falsk og de kontaktet meg for å informere meg om dette og lurte på om jeg ville trekke budet. ;)

Litt kjedelig at det er automat-varianten synes jeg. Subdialene er ikke på langt nær så harmonisk plassert på skiven. Og størrelsen er ikke helt optimal. Det er nå Professional som gjelder, både i stål og gull.

Plasseringen av subdials er en ting. Jeg synes også at subdials i gull blir i overkant på en gullklokke. Og den blir litt liten, ja.