Omega Seamaster Jubilee Vintage Gold

Medlem
3. juli 2009
Hei,

Jeg sitter med en eldre Omega Seamaster som jeg lurer på om noen kjenner til? Dette er et 18 karat "solid yellow gold". På Omega sin vintage side finner jeg ut at dette må være BA 196.750 MZ. Det som forundrer meg er at det står at denne bare ble levert med lær rem, men som dere ser av bildene har min opprinnelig en solid gull-lenke som også er 18k. Ifm med en service for en tid tilbake ba jeg urmakeren om å sette på en passende rem da gull-lenken har et par småskader som burde vært fikset av en gullsmed. Den ser per nå ikke så aller verst ut synest jeg. Beklager litt dårlig kvalitet på bildene, hadde bare iPhonen tilgjengelig i dag..

Det jeg egentlig lurer på er hva noe slik kan være verdt, og om det finnes noen som kan være interessert i noe slikt? Jeg bruker den lite, men har bare vurdert å kvitte meg med den, er usikker. Det jeg vet er at den sannsynlig vis er fra 1983 eller 84. Uret er veldig minimalistisk. Det eneste som finnes av info på selve uret er "SWISS MADE" neders på urskiven og "Use Tool 315" gravert på baksiden.

bilde.jpg

bilde-1.jpg